middenconsole AT anders dan bij MT 85*

Gestart door blauweroffel, 24-06-2013 23:42:50

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Ik heb een middenconsole van een T5-R AT gekocht. Het scharnierpunt was kapot (goh...)
bij Elferink een middenconsole uit een MT 9met heel scharnierpunt) gehaald, met de bedoeling het houtgedeelte hier in te zetten.

Vertelde Big Ben mij vanmiddag dat de opening voor de pook bij de AT groter is dan bij de MT  >:(
Was me nog niet opgevallen
GGrrr

Wie wil er ruilen?

BR

ZC3rr0r

Had ik ook, een console voor een MT en een AT waar het in moest.

Je kunt het pas krijgen hoor, heel netjes de ring die erin de MT console zit eruit snijden en bijvijlen/schuren/polijsten, en dan de kabelboom ff aanpassen zodat je de automaatprogramma-schakelaar ergens anders kunt plaatsen (ik heb hem nu prominent naast de kacelbediening, ziet er sportief uit ;) ).

Zodra alles af is gooi ik wel een paar plaatjes in mijn blog.
En als je hulp nodig hebt dan kun je altijd een PB doen, valt per saldo best mee qua werk.

grijzev70tdi

KLopt, is groter. Pookhoes akn er wel in, heb ik ook gedaan. 3 schroeven in het plastic van de hoes draaien. En dan achter de mideenconsole haken. Als het iet lukt wil ik je best helpen, ben regelmatig in Almelo
Grolsch, het klinkt al lekkerder

blauweroffel

Citaat van: ZC3rr0r op 24-06-2013 23:48:40

Je kunt het pas krijgen hoor, heel netjes de ring die erin de MT console zit eruit snijden en bijvijlen/schuren/polijsten, en dan de kabelboom ff aanpassen zodat je de automaatprogramma-schakelaar ergens anders kunt plaatsen (ik heb hem nu prominent naast de kacelbediening, ziet er sportief uit ;) ).

En als je hulp nodig hebt dan kun je altijd een PB doen, valt per saldo best mee qua werk.

Hoi,

moet andersom......ik heb een handbak en mijn aangeschafte tunnel komt uit een automaat: gat te groot.......
maar allebei: bedankt voor de aangeboden hulp  :eusa_clap:
Ik denk erover om het dash en middenconsole aan het eind van de zomervakantie in mn T-5 in te bouwen.

BR

BR

ZC3rr0r

Citaat van: blauweroffel op 24-06-2013 23:57:59
Citaat van: ZC3rr0r op 24-06-2013 23:48:40

Hoi,

moet andersom......ik heb een handbak en mijn aangeschafte tunnel komt uit een automaat: gat te groot.......
maar allebei: bedankt voor de aangeboden hulp  :eusa_clap:
Ik denk erover om het dash en middenconsole aan het eind van de zomervakantie in mn T-5 in te bouwen.

BR

BR

Oeps, ben niet wakker gok ik zo :eusa_shifty:

Rob850turbo

Aldoende  leert men

herbe777

Ik weet niet hoeveel haast je hebt. Maar ik heb een MT en wit naar AT. Dan zoek ik nog een mooi paneel voor om mijn automaatpook.  Ik heb de donkere houtinleg.

Sbv

middenconsole (T-5R)heb ik nog wel liggen voor een MT alleen is scharnierpunt defect, maar volgens mij kan je de houtinleg gewoon overzetten

elianmars

Citaat van: Sbv op 25-06-2013 09:13:31
middenconsole (T-5R)heb ik nog wel liggen voor een MT alleen is scharnierpunt defect, maar volgens mij kan je de houtinleg gewoon overzetten

Dat scharnierpunt ging het nou net over  ;D

Sbv

houtinleg kan je toch overbouwen ?

ZC3rr0r

Citaat van: Sbv op 25-06-2013 09:37:39
houtinleg kan je toch overbouwen ?

Niet bij een 850, helaas.

grijzev70tdi

Jawel hoor ;D vraag aan Ed maar, heeft het pas nog.gedaan

ZC3rr0r

Citaat van: grijzev70tdi op 25-06-2013 10:08:10
Jawel hoor ;D vraag aan Ed maar, heeft het pas nog.gedaan

:o

Van de middenconsole???
Zo ja, dan mag je me uitleggen hoe, ik heb me een breuk gepuzzeld op dat ellendige ding.

grijzev70tdi

)()()sT

Ik heb nog een middenconsole van een 850R MT omdat ik de maat van het gat nog moet opmeten om met wat hulp de hoes van mijn (T-5R) pook nog (steeds!) in mijn V70 minddenconsole moet Macguyveren ;D
Er is een stukkie afgebroken van het stuk wat vooraan bij het dashboard zit geloof ik.

Misschien is een hoes van een *70 handiger :D