Klaxcar Modulo flat blades ruitenwissers

Gestart door Hans Duiven, 27-06-2013 16:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Bij mister auto dot nl een setje flat blades besteld inclusief een flat blade voor de achterklep van de 855 T-5
Kost bij elkaar 25 euro inclusief verzendkosten bij mister-auto.nl, maar daar stonden ze onder het merk bolk...

In ieder geval konden ze zo heel gemakkelijk op de wisser armen worden geklikt zonder extra adapters

Ik kende het merk Klaxcar niet maar ben wel benieuwd hoe ze gaan presteren.

Wie heeft al ervaringen met dit merk uit Frankrijk?

Hans

volvobug

Ik heb nu een half jaartje een wisser aan de bestuurderszijde gemonteerd, idd van Mister-auto omdat die zo goedkoop was toen ik toch wat andere spullen moest bestellen.

Ben er niet content mee, op snelheid gaat het onderste deel van de wisser klapperen en wist dus het onderste deel van je ruit niet mee. Niet in het gezichtsveld maar toch storend.

Ander negatief puntje is dat de wisser bij wisselen van richting, duidelijk meer geluid maakt door het "omslaan" van het rubber.

En een opzichtig bevestigingspunt.

Geen Klaxcar meer voor mij op de voorruit, althans niet dit type. Aan de achterkant zal die het denk ik prima doen, want ze wissen op zich goed.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

elianmars

Ze zitten al een tijdje op de Punto van mijn vrouw. Ik heb haar er nog niet over horen klagen  :P

volvobug

Moet ze eens harder dan 100 rijden, gaan ze klapperen  :azn:

elianmars

Citaat van: volvobug op 28-06-2013 00:13:45
Moet ze eens harder dan 100 rijden, gaan ze klapperen  :azn:

Dat redt-ie niet ;D

volvobug

Haha, ja dan zijn het prima wissers voor dat geld  ;D

Julius C.

:eusa_shifty: Persoonlijk vond ik ze maar niks...maar da's persoonlijk hé  ;D
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...