Sibo stelt zich voor!

Gestart door Sibo, 21-06-2013 17:17:31

Vorige topic - Volgende topic

de Boeing

je hebt een alter-2 volvo 850, dus met smallere koplampen, je 2de link is voor de alter-1 (oer 850) koplamp, deze zijn hoger (modeljaar 92-93)
Zoek maar eens wat plaatjes op google, dan zal je het verschil zien

je hebt dus de eerste link nodig

Julius C.

Lol welkom hier!

Mbt je koplampenvraag: verschil in modeljaren en dus Alter...
Eh, 8 serie is Alter 1, 1,5 (rond '94) en Alter 2 (min of meer, pin me niet vast op een maandje) de bouwjaren veranderen bij fabrikanten altijd rond augustus/september.
Kijk wat je in je eigen auto hebt zitten, die bestel je!  :laugh:
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

Nunki

Welkom! Volgens mij zijn het vaak de reflectoren die te dof geworden zijn? Heb destijds gewoon een setje van mp geplukt die nog 'deftige' reflectoren had en scheelde enorm in lichtopbrengst.
Succes met je 850, na deze starterskosten zul je er zeker veel plezier van hebben!

Sibo

Super! Bedankt allemaal voor de info!
Heeft er iem ervaring met die eerste link? Of is het egt bagger voor deze prijs?

Normaal gezien kan ik maandag of dinsdag gaan halen dan is de lager en motoristen vervangen :). Dan zelf me lampje proberen fixen :)

Greets, Sibo

Sibo

De wagen staat weer hier! Als jullie zeggen dat de eerste link de lamp is die ik moet hebben geloof ik jullie best hoor, maar ik zou toch willen vragen waaraan ik dat precies kan zien? Net even gekeken en ik zie zo dadelijk nergens een code nummer ofzo opstaan?

Alvast bedankt!

Greetz,
Sibo

marrrcel

Citaat van: de Boeing op 22-06-2013 13:43:40
je hebt een alter-2 volvo 850, dus met smallere koplampen, je 2de link is voor de alter-1 (oer 850) koplamp, deze zijn hoger (modeljaar 92-93)

Boeing heeft het al gezegd. Heeft met het bouwjaar te maken. Jij hebt een zgn Alter-2 (zie het als een facelift model). De koplamp van een Alter-1 is hoger en gaat dus niet passen.

Succes ermee,
Groeten, Marcel

Alaintje

Ook hier even komen kijken naar je 850,
ps: ben van W-Vlaanderen