terug in Volvo

Gestart door bert850, 15-05-2013 16:09:31

Vorige topic - Volgende topic

hertogjan6

Citaat van: bert850 op 28-05-2013 19:53:07
Code van radio is binnen, klinkt niet verkeerd.
Klemmetjes voor bekleding haal in morgen op, maar voordat ik deze terugplaats moet eerst de ruitenwisser gangbaar gemaakt worden.
Dan nog op zoek naar een 3e remlicht.
Bert.
welkom bert

mooi kleurtje!!
en is een spoiler geen oplossing voor de derde remlicht?
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

bert850

Misschien wel, maar in de bekleding van de achterklep zit bovenaan een uitsparing waar een 3e remlicht in moet passen.
Als spoiler vind ik zo'n kleine spoiler bovenop de achterklep mooi.
Zie wel of het lukt.

Volvo850Luxury

Heb zelf ook een klein remlicht op de hoedenplank, ziet er een stuk beter uit dan een spoiler vind ikzelf.

BBS

Hebben Dirk342 of Arjen850 nog niet ergens zo'n 3e remlicht liggen?

De achterraamwisser is zelf heel goed gangbaar te maken, lukt het je niet dan kom maar een keer langs ;)
Trouwens, nog niet in het echie zien rondrijden ::)
Volvoloos....

bert850

Hallo,
Heb gisteren ruitewisser gangbaar gemaakt volgens beschrijving van forum. Alleen wist hij nog niet. Deze week even verder kijken, heb nu nachtdienst en ben dan niet zo actief. Zekering is goed , kijken of er stroom op staat, en dan eventueel motor open maken en kijken of koolborstels goed  zijn. Bedankt voor het aanbod, mss maak ik er nog gebruik van.
Bert

bert850

Volgende stap, Volvo is weer apk goedgekeurd zonder gebreken. Kan nu dus weer rustig verder met to do lijst. Motor voor ruitenwisser is geregeld, 3e remlicht zit erop. Lastig als je weinig tijd hebt, maar al het goede komt langzaam.
Bert.