Novio stelt zich voor

Gestart door Novio, 09-07-2008 22:11:48

Vorige topic - Volgende topic

Novio

Hallo,

Ik ben Mark Kooijman uit Nijmegen. Ik heb weer een 850 gekocht. Ik heb een nieuwe baan dus de lease bak gaat weg. Eindelijk weer de vertrouwde 850. Ik ben 6 jaar geleden begonnen met een 740 GLE. Deze ging jammerlijk naar de haaien, 550.000 km is ook best veel. Vervolgen heb ik een 850 GLE gekocht. Hier heb ik 3 jaar in gereden tot dat de werkgever iedereen verplichte een lease bak te nemen, dus de 850 GLE er uit gedaan met pijn in mijn hard. Maar nu mag ik weer.
Ik kwam op HET forum terecht omdat ik bezig ben elektrische stoelen met geheugen in te bouwen. Is gelukt super. Nu ben ik bezig cruise control in te bouwen minder super. Hij doet het niet :-[.
Ik zie op het forum nog mogelijkheden staan dus ik geef het nog niet op.

Tot snel

Mark

993GT2

Welkom op het forum en succes met je 850.

Heb je toevallig al wat foto's van je nieuwe roffel?
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

Thys

Hoi Mark, welkom hier op het forum. Antwoord op je vragen over de cruise control worden in dit topic vast beantwoord.

Thijs

rifwachter

Hallo Mark,

Welkom op het forum !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Konstant

Hoi Mark,

Welkom terug.  :laugh:

Waar heb je die stoelen gescoord tegen welke prijs?

MichielMaas

Welkom en veel rijplezier weer met je 850.  :eusa_clap:

Novio

Hallo,

Op dit moment moet er nog het een en ander aan de 850 gedaan worden voor dat hij naar de foto shoot mag.
De stoelen heb ik bij RIMA in Druten gehaald inclusief achterbank en bekleding deuren. Het kosten mij € 450,-

mvg Mark

Bouke

Welkom Mark op het forum

Hoop dat je snel kan kroeze ;D

Novio

Zo we hebben weer een nieuwe 850. :eusa_dance: De vorige 850 staat in de stalling om als onderdelen leveranciers zijn laatste dagen te slijten.
Het is 850 Sport-Line automaat. Zelf alvast mijn interieur omgezet. Ben bezig om de Cruise control in te bouwen, maar tot op heden geen geluk.  :eusa_wall:
Verder moeten er nog een aantal schade plaatsen hersteld worden. Mogelijk dat ik hem helemaal laat overspuiten.

Zelfs mijn zoontje van 4 is blij. Quote" Pap dit is echt een mooie auto". Kijk de volgende Volvo liefhebber in de dop.

Groeten Mark