Ik hoop dat ik snel weer terug naar huis kan, weg van de muggen.

Gestart door Hendrix, 19-07-2013 09:27:32

Vorige topic - Volgende topic

Hendrix

Na zo'n 6 weken tussen de muggen te hebben gezeten  :-[ met fantastisch zomer weer  ;D, breekt nu de regen periode aan terwijl in Nederland de mussen van het dak vallen door de hitte.  :eusa_eh:
Hier in midden Finland is de temperatuur aardig gezakt vergeleken met de vorige weken en het kwik komt niet verder overdag dan 19 graden en gedurende de hele ochtend tot een uur of 12 niet verder dan 12 / 14 graden..... en met de nodige buien tussendoor denkt mijn vrouw aan inpakken en wegwezen....Yessss eindelijk weer naar huis. (zuid finland kust)
Zes weken vakantie is ook wel veel, ;) denk ik dan terug aan mijn niet werkeloze periode  ;D

Tijdens de vakantie wel de volvo een groooote beurt gegeven, maar daarover in een andere post. 8)

Groeten uit Finland

de geneRaal

Groeten uit Holland  ;D

Hier heb je ook muggen.
Dirk heeft er laatst een gezien op een muurtje  :-X

Gr maus
Blackstone under construction

T5turbo

Citaat van: Hendrix op 19-07-2013 09:27:32
Na zo'n 6 weken tussen de muggen te hebben gezeten  :-[ met fantastisch zomer weer  ;D, breekt nu de regen periode aan terwijl in Nederland de mussen van het dak vallen door de hitte.  :eusa_eh:
Hier in midden Finland is de temperatuur aardig gezakt vergeleken met de vorige weken en het kwik komt niet verder overdag dan 19 graden en gedurende de hele ochtend tot een uur of 12 niet verder dan 12 / 14 graden..... en met de nodige buien tussendoor denkt mijn vrouw aan inpakken en wegwezen....Yessss eindelijk weer naar huis. (zuid finland kust)
Zes weken vakantie is ook wel veel, ;) denk ik dan terug aan mijn niet werkeloze periode  ;D

Tijdens de vakantie wel de volvo een groooote beurt gegeven, maar daarover in een andere post. 8)

Groeten uit Finland

Het is inderdaad op moment niet zo, maar vanaf volgende week gaat het weer de goede kant op.
We moeten toch echt eens een mini meeting organiseren hoor.  :eusa_whistle:

Groetjes, je "buurman"
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Hendrix

Citaat van: T5turbo op 20-07-2013 10:14:21
Citaat van: Hendrix op 19-07-2013 09:27:32
Na zo'n 6 weken tussen de muggen te hebben gezeten  :-[ met fantastisch zomer weer  ;D, breekt nu de regen periode aan terwijl in Nederland de mussen van het dak vallen door de hitte.  :eusa_eh:
Zes weken vakantie is ook wel veel, ;) denk ik dan terug aan mijn niet werkeloze periode  ;D

Groeten uit Finland

Het is inderdaad op moment niet zo, maar vanaf volgende week gaat het weer de goede kant op.
We moeten toch echt eens een mini meeting organiseren hoor.  :eusa_whistle:

Groetjes, je "buurman"

Lijkt me gezellig, maar je woont nou niet echt naast me  ;D ook al ben je de buurman... 8)
Afstanden zijn wat groter in dit van muggen vergeven stukje bos in noord europa.

Maar vrouw heeft de knoop doorgehakt, morgen terug rijden, vandaag de boedelbak inpakken :eusa_dance:

En inderdaad het weer (althans de verwachting  :-X) wordt beter volgende week en de week erna temperaturen weer 25C....

Enne wat de meeting betreft... ik heb over een week een sollicitatie gesprek voor een halve baan (20 uur per week) met goede kans aangenomen te worden.... zal eens kijken wat het salaris wordt. nu is het voor mij nog te duur om even heen en weer naar jou te rijden....Maar je bent welkom hier hoor   ;D

Groetjes van de buurman  ;D