verwarming achter

Gestart door Adri, 08-11-2004 21:39:20

Vorige topic - Volgende topic

Adri

bij de voeten van de passagiers achtering zitten een soort van blaasmonden die van onder de achterbank komen. Lijtk me van de verwarming, maar er komt nooit koude/warme lucht uit.
Of is het heel iets anders?

daytonawim

Daar zou wel warme lucht uit moeten komen

mehn

Voel eens onder je dashboard, links en rechts van de middentunnel (dus links en rechts naast de asbak) bij de overgang van de vloerbedekking naar het kunststof.
Als je het daar voelt blazen kan het zijn dat de twee aansluitingen van de blaasmonden onder de stoelen los zitten. Deze twee buizen zitten achter de radio.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Peth©oni

Citaat van: Adri op 08-11-2004 21:39:20
bij de voeten van de passagiers achtering zitten een soort van blaasmonden die van onder de achterbank komen. Lijtk me van de verwarming, maar er komt nooit koude/warme lucht uit.

Volgens mij komen ze vanonder de voorstoelen en zijn bedoeld voor de achter-passagiers, zet de blower maar eens op stand voor beneden, dan zul je merken dat het warm of koud wordt.  ;D

thuur

Van onder de achterbank?? Je verwart hopelijk niet de plastic kappen die om de scharnieren zitten waarmee de bank kan opklappen?

Als je de monden onder de VOORstoelen bedoelt, zie de tips hierboven ;)

Gr 8)

speedyT5

Citaat van: thuur op 09-11-2004 10:11:12

Van onder de achterbank?? Je verwart hopelijk niet de plastic kappen die om de scharnieren zitten waarmee de bank kan opklappen?

Als je de monden onder de VOORstoelen bedoelt, zie de tips hierboven ;)

Gr 8)

Kijk die is pas wakker ;D
8)
Never, never gonna give you up
love you just the way you are