Volvo 850 stoel zit los !

Gestart door Volvo850Luxury, 15-07-2013 14:00:10

Vorige topic - Volgende topic

Volvo850Luxury

Hallo sinds een paar dagen is de speling groter en groter geworden, nu met remmen gaat de linkerkant van de stoel echt een stukje naar voren ( zit helemaal los denk ik? ).
Naar welke bouten/moeren moet ik kijken want ik zou niet weten waar ik naar zou moeten kijken en hoe ik het los haal.

Bedankt alvast.
Mvg

UserID6342

Gaat het stoelframe naar voren of alleen de rail ? Wellicht dat hij niet goed in de linkervergrendeling valt namelijk en dat zit in de rail.  De gehele stoel (frame dus) kan eigenlijk niet naar voren want er zit een grote paspen in verwerkt.

Volvo850Luxury

Citaat van: Dirk342 op 15-07-2013 14:57:33
Gaat het stoelframe naar voren of alleen de rail ? Wellicht dat hij niet goed in de linkervergrendeling valt namelijk en dat zit in de rail.  De gehele stoel (frame dus) kan eigenlijk niet naar voren want er zit een grote paspen in verwerkt.
Heb de stoel nu weer versteld, en nu zit die wel goed, ik denk dat er een tandwiel niet goed meer is van een bepaalde hoogteverstelling.
Want ik heb de hoogteverstelling dus versteld, en nu zit de stoel weer muurvast, zet ik de stoel in slaapstand ( dat je er in ligt ) dan zit die wel weer los aan de linkerkant.
Achja ik zet de hoogteverstelling toch nooit in de slaapstand dus een probleem is het niet echt.

Bedankt!