Groeten uit Maastricht/Twente!

Gestart door DirkH, 23-09-2013 15:27:52

Vorige topic - Volgende topic

DirkH

Hallo,

Bij deze wil ik me graag voorstellen.
Als groot auto liefhebber, die tot nu toe 2 BMW E30's heeft gehad (325i Touring en 323i Sedan) en een Peugeot 206, heb ik sinds kort een Volvo 855 2.5L (GLE of GLT, weet ik zo even niet) uit 1996 op het erf staan.
Zelf woon ik in Maastricht maar mijn thuishaven is Oldenzaal, in het prachtige Twente.

Afgelopen zomer stond een reis gepland naar Albanie en Bosnie voor de goede doelen organisatie waar ik in het bestuur zit. Het busje waarmee we eigenlijk zouden rijden ging vlak voor vertrek kapot en een snelle oplossing was noodzakelijk. Aangezien ik de enige man in het bestuur ben en ook nog hart voor auto's heb nam ik de taak op me om dit op te lossen.
Aangezien ik al wel vaker had gehoord over de betrouwbaarheid, veiligheid en ruimte in de Volvo 855 en V70 Classics besloot ik me hierin te verdiepen welks resulteerde in de aanschaf van bovengenoemde auto.

In 2 weken hebben we 5000 km gereden en ik kan niet anders zeggen dan dat de reis vlekkeloos verliep. De Volvo nam de bergen, dalen, snelwegen en achteraf weggetjes zonder gemak en we zijn zonder problemen weer veilig terug gekomen.

De heerlijke roffel en het rij comfort hebben me echt weten te beindrukken en het liefst zou ik deze Zweedse reus lekker thuis houden maar helaas, aangezien de auto met geld van de organisatie is gekocht moet deze ook weer verkocht worden.

Vandaar dat vanavond of morgen de te koop advertentie van mijn trouwe reismaat hier zal verschijnen.

Met vriendelijke groet,
Dirk
Huidige auto:  Volvo C70 2.4T

julesmushu

Kijk eens aan regio Limburg word steeds beter  vertegenwoordigd

Ries van de Zilverschuit

Dan koop je hem toch zelf? Je weet nu wat-ie waard is.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Miel850

Welkom.
Je advertentie wordt pas aanvaard na 10 (zinnige) posts.  ;)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

blastaway

Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

DirkH

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 23-09-2013 17:49:30
Dan koop je hem toch zelf? Je weet nu wat-ie waard is.

Tja, zou ik graag doen maar helaas heb ik daar niet de middelen voor nu ;)

Verder, iedereen bedankt voor het welkom.
Huidige auto:  Volvo C70 2.4T