foto's krijg ik niet in bericht

Gestart door stem, 11-11-2004 21:22:12

Vorige topic - Volgende topic

stem

Hallo hoe krijg ik de foto's in het bericht!!!!!!!ze staan nu bij mijn afbeeldingen heb al de link geprobeerd maar zie niets staan over invoegen of plaatsen foto HELP MIJ

Reitse

[img]urlvanhetplaatje[/img]

Amieke850

Stem, je moet je afbeelding (-en) eerst een plaatsje geven op het www, gebruik daarvoor bijv. www.imageshack.us. Hierheen kun je wel plaatjes vanuit je docs. downloaden en van daaruit kun je ze weer op het forum krijgen, ik weet het, het is een gedoe maar het is niet anders... probeer het maar eens, ik wist eerst ook niet precies hoe het werkte maar na een beetje oefenen lukt het je vast... en anders geef je maar een gil... suk6!

stem

amieke heb ik gedaan welke copy url aantikken en waar zit hij dan

daytonawim

stem,

Druk bij het beantwoorden in het tekst scherm op de button met de foto,
er komen dan 2 tekst blokjes achter elkaar plaats nu de tekst tussen
de middelste twee haakjes

dit is mijn bolide, en het werkt :-)

Amieke850

door aantikken kopieer je hem. Ga dan naar het plekje waar je je tekst [ik noem het maar het kader] wilt schrijven en/of de foto wilt plaatsen en 'plak' m.b.v. je rechtermuis de regel die je zojuist hebt gekopieerd. Klik dan op 'bekijken' en zie of het wel of niet is gelukt... ik weet het niet zeker maar ik geloof dat een van die url's staat aangeduid met [img] er voor en er achter, zoals bijv. [img]huppeldepup[img], als je dit nou kopieert en in je kader plakt zie je meteen de foto het duidelijkst... toe, probeer maar, er is nog wel een kleinigheidje: de grootte van de foto is ook wel belangrijk, daar zijn ook weer regeltjes voor maar de moderators helpen je dan ook wel weer geloof ik...

stem

--edit-- svp op formaat letten --edit--

Amieke850

Goh, grappig, bij mij lukt het ook, das ook toevallig ;)!!

stem

schrik me rot staat er ineens de foto te groot maar allah ga nog iets proberen met ewat ik had en nuu heb, het wordt wel leuker met de foto's

Amieke850

Heeee, goed Stem, het is je gelukt !!!! De moderators zullen 'm wel even een kopje kleiner maken denk ik.... enne, wat heeft je 850 een mooie kleur!!!!  ;D ;D ;D
Tropic green pearl!!

daytonawim

Stem en Amieke mooie auto's hoor :-)  Ik geloof dat max resolutie 640x480 is op het forum
met b.v windows fotoprogramma kan je ze makkelijk kleiner maken

stem

dit had ik nog

vanochtend de 626 en s'middags de 850

stem

ik zie dat ik nog wat moet oefenen maar de tijd zal het leren. zal bij volvo wel vragen of het die kleur is moet toch langs
om wat te vragen betreffende automobiel

Halimi

Stem, kreeg je die kat erbij ?

thuur

Ik ben heel blij voor je dat je foto's krijgt gepost, maar van die kat krijg ik het benauwd.... (begrijp me niet verkeerd heb zelf thuis ook 2 van die beesten zitten) maar zand onder de pootjes en krassende nageltjes zullen je prachtige 850 snel in waarde doen zakken  ::) En da's wel zonde  :-\

Gr 8)