ab c.v

Gestart door 850yeah, 01-11-2004 20:44:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850yeah

ik ben mijn 850 estate naarmijn zin aan het maken en daar hoort ook een ab bij voor mijn c.v nou heb ik deze op de kop kunnen tikken bij een volvo sloperij ( origneel) dus een relais met de nummers 210-211 erop maar nou doet ie het niet , wie heeft er tips ?

Peth©oni

Je hebt wel een centrale nodig die sluit je aan onder je dash bij de pasagiers zijde. (stekker ligt klaar)
Vervolgens zal alles voorbereid zijn, of je moet een 850 hebben zonder cv uberhaupt, dan kan je beter stoppen, dan moet je idd alles nog aanleggen (bedrading motor's etc etc)

Maw met alleen een relais bereik je niets.....

850yeah

dus als ik het goed begrijp is dat relaisblok met de nummers
210 en 211 erop niet voldoende , ik heb wel c.v dus dat is het niet probleem, er moet dus  nog iets aan de passagier maar wat ?hoe zit dat er uit


Peth©oni

Als een kastje met een stekker ingang en een sticker erop van de ptt-rdc  (ivm zenden en ontvangen) Je zou even naar de dealer moeten gaan om te horen wat je nodig hebt. Ik heb het zelf ook gedaan bij mijn 10v destijds, maar kan mij een relais niet herinneren om te vervangen of bij te prikken....

bud

#4
welk onderdeel nummer staat op het relais ?? # 9128903 ??
dit is namelijk alleen maar voor alarm/ cpv niet voor aleen maar afstandbediening
en welk bouwjaar is je roffel ?

gr,b

de afstandbediening regeleenheid zit idd rechts ( en is bijna niet in nederland standaard op de 850's aan wezig )

er is wel een set voor alleen maar ab cpv. # 9134177 kost € 114,46 incl.btw past vanaf 93-

losse delen ; regeleenheid 9128928 en ab's 9128927 2x
( deze ab's zijn met kleine ronde knopjes )
is hard bezig met z'n pk /gewicht verhouding
www.dragbike.nl

Peth©oni

Citaat van: bud op 03-11-2004 12:30:43
welk onderdeel nummer staat op het relais ?? # 9128903 ??
dit is namelijk alleen maar voor alarm/ cpv niet voor aleen maar afstandbediening
en welk bouwjaar is je roffel ?

gr,b

de afstandbediening regeleenheid zit idd rechts ( en is bijna niet in nederland standaard op de 850's aan wezig )

er is wel een set voor alleen maar ab cpv. # 9134177 kost € 114,46 incl.btw past vanaf 93-

losse delen ; regeleenheid 9128928 en ab's 9128927 2x
( deze ab's zijn met kleine ronde knopjes )

Om het verhaal compleet te maken......

Maar als je al cv hebt, hoef je dus geen relais te plaatsen of te vervangen.....

suc6

2.0keijzer

Simpel: je gaat naar de Volvodealer en je bestelt een 'afstandsbediening'.
Je krijgt dan 2 handzenders en een kastje, dat je aan een kabel achter je dashboardkastje klikt. 10 minuten werk. Kost ca. 95.- compleet.

thuur

Citaat van: 2.0keijzer op 04-11-2004 11:09:32
Simpel: je gaat naar de Volvodealer en je bestelt een 'afstandsbediening'.
Je krijgt dan 2 handzenders en een kastje, dat je aan een kabel achter je dashboardkastje klikt. 10 minuten werk. Kost ca. 95.- compleet.

Kostte bij mijn dealer 115 euro incl btw. Voorwaarde is dat je al centrale deurvergrendeling hebt.

Gr 8)

2.0keijzer

Alle 850-ers hebben toch CV?

850yeah

 ;D ik heb het voormekaar ik hed dus eht relaisblok nodig met de nrs 210-211 daarbij een zwart driehoekig kastje
met 2 ledjes er in met drukknopje die inmekaar klikken
effe inlezen en klaar met dank aan mijn dealer die nog een sloper had staan , anders had ik er denk niet uitgekomen
bedankt iedereen voor de tips

jaco