B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Ik ben ook wel benieuwd Bouk :)....

Bouke

Ik kan momenteel alleen met de aaifoon forummen, die k#%>>$~te computer wil niks doen :evil:

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Bouke

10klepper

Mooi hoor die dubbeldop!  :eusa_clap:

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

knoopie

stoelen al schoon Bouk?

knoopie

Citaat van: 10klepper op 26-06-2014 13:27:26
Mooi hoor die dubbeldop!  :eusa_clap:

doe een goed bod en hij is van jou

Bouke

Zo ff bij kleppen hier ;D ik heb dus een tweede Dop v70 er bij gekocht en heb die samen met Mark en Rens opgehaald afgelopen vrijdag in Haarlem. Het was eigenlijk de bedoeling om alleen een paar deuren te wisselen en dan slopen maar het ding is eigenlijk te goed.  Hij is altijd dealer onderhouden geweest. Dus ik ga hem opknappen. Wat ik al gedaan heb is de handremmen afstellen. Die zijn nieuw maar afstellen waren ze vergeten :eusa_wall: de remmerij is goed ,dat heb ik op de remmenbank getest. De aanjager deed niks en na de boel te hebben uitgelezen kwam dat er uit. Die is vervangen door een goede die ik van Sander heb over genomen. En dat werkt weer naar behoren. Verder nog een deurvanger vervangen en losse dinge van de deur opnieuw gekit en de achterklep van nieuwe clips voorzien. En vandaag het interieur een zeer grondige beurt gegeven.
Wat nu nog over is , is de radiator vervangen want die is afgebroken en lek :o  en de distributie vervangen en dan mag het dopie naar de apk :eusa_pray:
En nog ff poetsen en dan een nieuwe eigenaar zoeken

10klepper

Als ik nog op zou zijn, zeker het overwegen waard! Ik ben maar alleen en dan is een tweede V70 al gauw een teveel...  :-\

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

Marc O.

Ik kan bevestigen dat het een superfijn rijdende auto is! Heb er deze week een stukje in gestuurd omdat we dus op zoek waren naar een vervanger voor de gestolen 850 van Astrid. Helaas is zij geen liefhebber van DOP (ik had nog even de hoop dat ze bij zou draaien als ze de kleur in het echt zou zien, maar helaas), om die reden hebben we gisteren uiteindelijk een andere auto gekocht. Maar ik weet zeker dat de volgende eigenaar er veel plezier aan gaat beleven. En inderdaad, de auto is te mooi om te slopen, dat zou echt zonde zijn :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Vanmiddag de distributie set besteld, gewoon orgineel :eusa_dance: want moet wel goed zijn ;)

Lunadust

:eusa_whistle:

Dure "imitatie" skf zooi   ;D
Techneut, geen dichter.

leons850

Mooie auto Bouke, ik kom hem volgende week wel een keer bewonderen!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

arjen850

Ha mooi :eusa_clap: ook een 2e. Ziet er op de foto al keurig uit.wanneer een auto goed remt op een remmen testbank zegt dat alleen dat hij op dat moment goed en recht remt, het zegt niets over de staat van remmen. (Kunnen wel tot op de draad versleten zijn ;) succes met deze 'nieuwe" dopper.

Bouke

Citaat van: arjen850 op 27-06-2014 06:21:28
Ha mooi :eusa_clap: ook een 2e. Ziet er op de foto al keurig uit.wanneer een auto goed remt op een remmen testbank zegt dat alleen dat hij op dat moment goed en recht remt, het zegt niets over de staat van remmen. (Kunnen wel tot op de draad versleten zijn ;) succes met deze 'nieuwe" dopper.
Ze zijn allen vervangen😉