B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Bedank voor alle felicitaties, ook van Nathalie ;)

Taranis

Gefeliciteerd! :)

Kun je niet gewoon een stukje zwart tape voor dat lampje plakken? :eusa_whistle:

Bouke

Citaat van: Taranis link=topic=65678.msg1437485#msg1437485 date=1382335783 :eusa_think:
Gefeliciteerd! :)

Kun je niet gewoon een stukje zwart tape voor dat lampje plakken? :eusa_whistle:
In die fase zit ik nog niet :eusa_think:

Bouke

Vandaag poging 2 gedaan om de lambda om te wisselen,deze keer lukte het wel. Ik heb het met sleutel 22 gedaan van bovenaf en dan de sleutel van onderaf er op .  :-\ Volgen jullie hem nog ;D wel eerst het hitteschild er af gehaald en ook de harde kunstofslang van de lmm naar de turbo om bij de stekker te komen.
De sonde was helemaal wit uitgeslagen :eusa_think: ik weet niet of dat normaal is ??? Na de wissel de boel uitgelezen en weer gereset. Nou maar weer afwachten of het het beessie kan bekoren en hij het lampje uit laat :eusa_shifty:
Woensdag gaan San en ik de titans die we daar hebben gebracht weer ophalen. Er moesten 4 stuks gericht worden en 1 was recht en daarna zijn ze hersteld van stoeprandschade,oxidatie en andere lelijke plekken en natuurlijk gestraald en gepoedercoat :eusa_drool:
Dan word dit mijn winterset en een is voor Sander als spare. Als winterband wil ik denk ik de Nokian wr a3.

Bouke

Oja van het weekend weer kilometers gemaakt en de remmetjes doen het echt heerlijk nu,het voelt heel erg solide als je remt. Ben er erg blij mee :eusa_dance: :eusa_dance:

Ewout Schalkwijk

De zaakjes weer goed voor elkaar dus. :eusa_clap:

Kan je nu dan eindelijk genieten met de hoofdletter G zonder vervelende lampjes?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Hopelijk ben je nu van dat irritante lampje af.

elianmars

En anders hebben we altijd deze nog:

;D

Bouke

Net uitgelezen weeeeer
Dit was voor de lambda wissel

En dit vandaag na de wissel

Wat ik nu nog kan bedenken is dat er toch misschien als nog een lambdaverlenger op moet of zo. Als iemand het weet,laat maar horen ik geloof dat ik het ff niet meer weet.

Er is al het een en ander gebeurt
Lambda voor vervangen
Lambda achter vervangen
Vacuumslangen vervangen
Katalysator vervangen voor een ferrita pijp met 100cel racecat
Kabels vanaf lambda naar ecu allen door gemeten en in orde bevonden

Ewout Schalkwijk

Had je wel alle fouten gewist? Lampje in dash brandt niet?

Ewøut

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-10-2013 18:46:18
Had je wel alle fouten gewist? Lampje in dash brandt niet?

Ewøut

Lampje brandde vanmorgen om 7 uur alweer  :-\

Ewout Schalkwijk

Misschien wil Ronald wel met de DOP naar NO komen, mag die op mijn kosten terugvliegen. :eusa_whistle:

Soms wordt je echt schijtziek van die bakken. Hier ook al maanden aan het prutsen met wat vage storingen die bijna niet oplosbaar lijken te zijn.

Ewøut

KIM

Als we terug zijn uit Noorwegen zoals gezegd maar eens dagje hier plannen Bouke.
Dan zorg ik dat we een uitlaatgastester erbij hebben.
Dan kunnen we tenminste eens wat dingen gaan uitsluiten.