B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Bouke op 10-07-2014 12:18:24
Zo goed nieuws van dop2 die is weer door de apk :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
Iemand Dop 2 kopen ?  ;D

turbopower

Kun je niet beter een strik om Dop 1 doen,
en die uitzwaaien?? ;D

leons850

Citaat van: turbopower op 10-07-2014 14:00:24
Kun je niet beter een strik om Dop 1 doen,
en die uitzwaaien?? ;D

Een turbo werkt verslavend, dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Ah dop 1 komt echt wel weer goed denk ik :eusa_pray: ;D

leons850

Citaat van: Bouke op 10-07-2014 15:41:29
Ah dop 1 komt echt wel weer goed denk ik :eusa_pray: ;D

Zat mensen die je willen helpen volgens mij? ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Net vast een begin gemaakt met dop2 te wassen en de neus vast gepolijst en ge waxed , daar word het best een puike wagen van 8) al zeg ik het zelf. Morgen weer een stukkie als het niet te warm is.

elianmars

Als je 'm net zo mooi krijgt als je eigen wagen, wordt het  :eusa_drool:

Bouke

Citaat van: elianmars op 10-07-2014 19:09:01
Als je 'm net zo mooi krijgt als je eigen wagen, wordt het  :eusa_drool:
Ik ga een goede poging wagen :)

Taranis

Balen dat dop1 nog steeds niet doet wat ie moet doen. Ik vond 'm al zo traag op het stukje naar de Praxis en de Gamma  :eusa_shhh: (en je reed zo braaf op de snelweg ;D )

Turbodruk te hoog was in mijn geval ook een vacuümprobleem. Ik ben benieuwd of je 't gaat vinden.

Sbv

we gaan op korte termijn wat zaken uit mijn blauwe demonteren om te testen of uit te sluiten

leons850

Citaat van: Sbv op 13-07-2014 22:48:21
we gaan op korte termijn wat zaken uit mijn blauwe demonteren om te testen of uit te sluiten

Laat maar weten als er hulp nodig is, wil best helpen en ik ben erg benieuwd wat het nou is.  :eusa_whistle:

Bouke

Ben gisteren ff bij Hooftman geweest en de monteur daar dacht aan een kapotte turbodruksensor. Daar naast vind ik dat als hij iets langer stationair loopt iets onregelmatig loopt maat dt is ook zo weer weg. Misschien toch alle bobines vervangen voor IPD bobines( zijn gek genoeg goedkoper dan oem)

leons850

Hebben onze auto's een turbodruk sensor dan?
Of is dat wel aanwezig bij >'99?
Ik meende dat dit berekend word namelijk.

Bouke

Ik heb hem zien zitten ;D

Bouke

Vanavond met Sander en Léon bezig geweest om wat dingen met die van Sander zijn auto uit te wisselen om het een en ander uit te sluiten. We zijn begonnen met de turbodruksensor , dat maakte geen verschil.  Vervolgens de lmm, interkoelerslangen, luchtfilter, bougies en de pijp op de etm beter vast gezet en de bezinedruk gemeten maar dat maakte niks uit. Nu hebben we via Léon contact gehad met Schutten en die gaf aan na het verhaal te hebben gehoord dat het zeer waarschijnlijk met de tuning te maken heeft en er niet te veel mee gereden moet worden.
Dus morgen maar eens bellen met Volvotune en het verhaal maar weer uitleggen en kijken wat het wordt.

Sander en Léon weer bedankt echt top!!

@Léon hij trek leuk door je S ;D