B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Bouke op 17-01-2015 16:48:55
Wel olie verbruik idd, eerst maar eens kijken hoe het tochtje Noorwegen gaat met het olie verbruik.

Inderdaad wel je olie blijven peilen, Bouk. Er zat nog geen 5 liter in. En dat was inclusief oliefilter. Da's volgens mij anderhalve liter te weinig  :eusa_shifty:

Sbv

Tijdens tripje Noorwegen peilen is lastig ivm warm blok, maar bij Ewout zeker peilen

V70geRwin

Citaat van: Sbv op 17-01-2015 22:05:10
Tijdens tripje Noorwegen peilen is lastig ivm warm blok, maar bij Ewout zeker peilen

Warme olie is binnen een kwartiertje wel pijlbaar, het is maar net wat het je waard is  ;)

Ewout Schalkwijk

Tijdens een lunch of een overvaart ff checken... tiet zat. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Nee eerst eten op de boot ;D dan peilen :angel:

Vulk

Zo'n rit Noorwegen is wel niet echt representatief denk ik om het verbruik te gaan meten. :)

Bouke

Ik rij hier veel korte stukken , daar ga je denk ik ook meer olie door verbruiken. Met een langere rit wordt alles weer eens goed door en door warm. Dat zal best wel schelen denk ik. Mede door de veel constante snelheid op de cc. Natuurlijk zal er ook op stukken delen flink hard gereden worden maar dat is niet het grootste stuk.
Ik neem iig voldoende olie mee  ;D

triton

Aanhangertje mee voor de olie? ;D ;D
Professioneel raddraaier

UserID25761

Citaat van: Bouke op 18-01-2015 09:53:03
Ik neem iig voldoende olie mee  ;D

Vergeet je Ewout z'n olie ook niet in te laden  :eusa_whistle: :eusa_angel:

Bouke

Gisteren ook nog nieuwe ledjes in de stadslichten gedaan en nieuwe ledjes in de kenteken verlichting. Gelijk ook maar de glaasjes schoongemaakt :eusa_sick:

Dat was geen luxe ;D

En dit zat er 's ochtends op het dak :D

volvobug

Mooi die bevroren druppels.

Heb je gelijk ook de afdichtingen onder de glaasjes van de kentekenverlichting vernieuwd? Die zijn veelal vergaan en daardoor krijg je vocht en die vervuiling aan de binnenkant.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Bouke

Rubbers schoon gemaakt ;) zijn nog goed gelukkig. Maar het vocht komt bovenlangs mijn handgreep sluit niet genoeg af ondanks vele pogingen. Dus gewoon af en toe gewoon de glaasjes schoonmaken voldoet.

Sbv

Citaat van: Bouke op 18-01-2015 19:33:58
Rubbers schoon gemaakt ;) zijn nog goed gelukkig. Maar het vocht komt bovenlangs mijn handgreep sluit niet genoeg af ondanks vele pogingen. Dus gewoon af en toe gewoon de glaasjes schoonmaken voldoet.
heb jij zo een rubber ring tussen de klep en de kentekenverlichting ?

Bouke

Citaat van: Sbv op 18-01-2015 20:47:24
Citaat van: Bouke op 18-01-2015 19:33:58
heb jij zo een rubber ring tussen de klep en de kentekenverlichting ?
Weet eigenlijk niet, dacht het wel. Zal morgen eens kijken :)

Sbv

kijk maar. Ik heb nog een lbp klep waar er 1 op zit eventueel