B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-02-2015 07:23:39
Sowieso maar een ander blok. Dit blok heeft al best wat gezeur gehad bij elkaar.
Omdat ik niet direct om de hoek zit heb ik je een ander aanbod gedaan, niet vergeten he?

Ewout
Nee Ewout ik zal er aan denken maar vind het wel een lastige, maar dat snap je wel denk ik. Ik vind wel heel erg aardig van je dat het überhaupt aanbied :-*

Bouke

t5joost

Ben je al opzoek naar een ander blok of ga je eerst kijken wat er met dit blok mis is?

rickgriem

balen van de nare afloop van het weekend, erg mooi om te zien hoe je aan alle kanten geholpen word :eusa_clap:

leons850

Nieuwsgierig dat ik ben, vraag ik me nu toch af wat Ewout heeft aangeboden.  :eusa_whistle:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

maruska

Ewout heeft nog een arreslee en een 'ren-dier' in de aanbieding, Mac. Weinig km's, en makkelijk te onderhouden.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Of gezellig met Ewout een dagje in de hottub ;D

Bouke

Citaat van: leons850 op 04-02-2015 15:03:17
Nieuwsgierig dat ik ben, vraag ik me nu toch af wat Ewout heeft aangeboden.  :eusa_whistle:
Dat blijft even onder ons ;)

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Zo ik ben weer op aarde :) Eerst tot 12:30 geslapen en een uurtje wakker en weer geslapen tot nu dus ;D
Dus nog even het verslagje afmaken van voor de panne. De laatste dag is Sander vroeg in de morgen vertrokken richting huis, wij lagen nog in bed en hadden hem goede reis gewenst. Ook gingen Marcel en Elianne deze dag naar huis , maar met het vliegtuig. Wij ( Ronald, Danielle, Marc en ik) hebben ze ronde de middag op het vliegveld gebracht. Daarna zijn we met z'n 4en naar Tromsø gegaan om wat te winkelen en lekker ergens koffie te drinken met een grote muffin. Ook nog naar de Biltema geweest en wat gereedschapjes ed gekocht. En weer richting Hvittingfoss. Dat werd wat lastig omdat er een brug over de snelweg was ingestort waar wij eigenlijk langs moesten. Dus dat werd een alternatieve route die eigenlijk helemaal niet zo vervelend was. Sommige stukken waren echt sprookjesachtig mooi.

Dinsdag was voor ons de dag om te vertrekken, eerst naar Larvik om over te varen naar Hirtshals in Denemarken. Dat was vroeg op 5:10 en voor zessen wegwezen.
Word zo vervolgd ik moet nog ff foto's uploaden kom ik achter ::)

Ewout Schalkwijk

Uhhh, Bouke: Tønsberg. Scheelt toch al gauw 2000 kilometer met Tromsø. ;D

Mooie foto's. :eusa_clap:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Hier staan we bij de boot in Larvik

Hier op de boot vlak voor dat we er af ging en auto ontdooid was van ijs en sneeuw, dan krijg je dit :eusa_sick:

En onderweg

Net na een tankstop bij een gangetje van 230 begon het mm lampje te knipperen wat duid op een misfire. Gelukkig had ik mijn vidalaptop en dice mee dus uitlezen en idd misfires in cilinder 1 en 2. We stonden op een bushalte net na een afrit waar er een vriendelijk jongen ons vertelde dat er een garage 3 verderop was. Ondertussen was Ronald via de app op de hoogte en is terug komen rijden naar ons en heeft ons gesleept naar die garage. Daar werden we vriendelijk geholpen. Hij heeft ons verhaal aangehoord en begon met stekkers los te trekken van de bobines om te kijken wat er gebeurde. Daarna nog compressie gemeten en idd 1 was minder en 2 was gewoon 0 de rest was goed.
Daarna de ANWB gebeld en die gaan na overleg het transport naar Nl regelen.
De rest weten jullie.

En hier stond ik met panne bij garage

Onderweg naar nl kreeg ik deze foto dat Sander met Mark de Lbp naar mijn huis aan het brengen waren

[img width=450 height=600]http://i1059.photobucket.com/

Het was een hele belevenis die vast weer goed gaat komen daar heb ik het volste vertrouwen in.

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-02-2015 18:34:24
Uhhh, Bouke: Tønsberg. Scheelt toch al gauw 2000 kilometer met Tromsø. ;D

Mooie foto's. :eusa_clap:
;D
Uh ja ik wist het ff niet meer :eusa_whistle: fout gegokt

big ben

Dat is dikke Pech dat de DOP je "in de steek" heeft gelaten   :(  ;), inmiddels al erg veel aan versleuteld en nu dit weer 
:-\........maar ook dit komt wel weer goed !

In ieder geval een super mooi weekend gehad zo te lezen  8) :angel:

elianmars

En zo zie je wat een geweldige mensen er zijn, die je niet zomaar laten staan  :eusa_clap:

Nu afwachten tot Doppie weer in Nederland is en zien wat er precies loos is. En ook dat gaat weer goed komen.
Ik heb gisteren helaas niet veel voor je kunnen doen, maar kom dat binnenkort wel goed maken bij jullie thuis ;) ;D

Bouke

Jawel Mars jij stond ook klaar als Kornelis niet zou kunnen :) tnx