Problemen dashboard verlichting

Gestart door GVC, 11-08-2013 18:30:01

Vorige topic - Volgende topic

GVC

Hallo,
Ik heb een probleem met de verlichting op het dashboard en de verlichting bij de airco. Deze werken. Iet meer als ik met verlichting rijd..... De koplampverlichting doet het wel. In sommige gevallen werkt de verlichting binnen weer even tijdens het rijden, maar minder dan 1 seconde. De lampjes doen het dus nog wel, maar krijgen geen stroom meer. Zit dit in de lichtschakelaar? Daar brand overigens het lampje wel naar behoren. Los contactje? zekering? Iemand ideeën?
Alvast bedankt!

Jack v

als je met je contactsleutel wiebelt is het wel goed?

zo ja contactring :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Boeijke

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Boeijke

GVC

Hee,
Bedankt voor de reacties, maarre.... Dimmertje kapot? Zegt me niks. Kun je me vertellen waar dat zit, wat het is en hoe ik dat ka oplossen....???
Bedankt weer!

GVC

Ok, snap het al. Iemand een idee waar ik deze kan bestellen ? Gaat om een 850 estate, feitelijk een 855.

Boeijke

Boven je schakelaar van de mislamp.
Zal zo even een plaatje erbij zetten.

Boeijke

Ah, je hebt em al gevonden. Mistlampschakelaar er even uit wippen en dan kun je em er wel uit drukken met je vingers.
Gewoon bij de dealer. Of op de sloop (maar dan weet je nog niet zeker of het werkt.

Welke regio woon je?

GVC

pwberg

Effe kijken of je er eentje kunt regelen via het forum, klikken we hem er wel samen in als het alleen niet lukt  ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Boeijke

Heb er hier nog wel 1 liggen denk ik. Zo eens even kijken voor je.

Boeijke

pwberg

@GVC: Effe regelen met Boeijke, komt dat wel goed.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

GVC

Hee boeijke,
Hoe kunnen we dat regelen? PB me anders gewoon maar.