LPG, Is dat er uit te halen?

Gestart door Deniz, 13-08-2013 16:25:58

Vorige topic - Volgende topic

hertogjan6

Citaat van: Deniz op 13-08-2013 23:42:15
Jep, en eigenlijk heb je wel wat aan die andere technieken. Je moet natuurlijk kunnen lassen (metaaltechniek) of draden aanleggen(elektro)
dat zat er bij mijn zoon bij in ;) tig/mig mag bij VT ook nodig om uitlaten te lassen/plaatwerk ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

NinaPaul

Gewoon een bachelor titel halen, kan je nog steeds met voertuigen/handen werken maar aan een veel interessanter loon.

Overigens is het BBL traject ook langdradig, voordat je 1e monteur en/of keurmeester bent ben je zo 8 jaar verder (alles in 1 keer halen).
En dan werk je nog voor een appel en een ei, want goed betaald is de branche zeker niet.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Dat zal best, maar moet je wel hele dagen of school kunnen/willen zitten. Ik kan dat niet. 2 dagen stage lopen was altijd het leukste, ondanks dat het niet betaald word. Beter slecht betaald en.doen wat je leuk vind dan niet betaald en het ook niet leuk vinden.

Maarja, zie maar eens een BBL plek te vinden....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

twotone

Citaat van: grijzev70tdi op 14-08-2013 12:42:57
Maarja, zie maar eens een BBL plek te vinden....

Mij is het net gelukt, als leerling chauffeur goederenvervoer weliswaar, maar toch een plekje ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P