Gert stelt zich ook even officiël voor

Gestart door smitje77, 21-08-2013 19:51:38

Vorige topic - Volgende topic

smitje77

Hallo beste forumleden,

ik zal mezelf ook nog even voorstellen, ik ben Gert en ik woon in Nunspeet.
Ik had al wat vragen in diverse topics geplaatst, dus ik was al een soort van actief hier ;).

Ik heb ruim een jaar geleden een Volvo 850 T5 uit 96' gekocht. Toen stond er 324000 km op de teller.
Die staat nu rond de 370000km...
Officieel heeft hij 4 ton gelopen, hij heeft zo'n 30000km gereden met een defect tandwieltje.
De auto rijd sinds ongeveer 2 ton op lpg g3.

Dankzij dit forum heb ik al enige modificaties kunnen doen aan de wagen. Ik heb cruisecontrol ingebouwd, een boordcomputer en ik heb al mijn dashboardlampjes weten te vervangen. Er hapert nog e.e.a. zo heb ik op een of andere vreemde manier geen constante stroom op mijn boordcomputer meer. Ik ben hier nog niet uit.

Tot nu toe bevalt de wagen uitstekend, ik rijd er ook behoorlijk veel kilometers mee...

heutink

:D
welkom Gert

ik heb een vriend hier in Enschede die heet ook Gert ( op het forum JustGurt ) en heeft ook een zilvergrijze 855-T5 op G3 met het tellertandwieltje kapot.........hoe is het mogelijk  ???

veel veilige en plezierige kilometers toegewenst
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

rovelra

smitje77

dank je ;D
Ik heb soms wat hulp nodig, maar dan lukt het ook wel :eusa_clap:

rovelra

Strakke wagen !!
Veel plezier ermee.

petrolhead2.5

welkom, mooie auto zo te zien. En lekker km blijven maken, stilstand is achteruitgang voor onze 5 pitters  :eusa_boohoo:

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Eric Kubbe

Mooie bevestiging van het imperiaal ;D. Succes met je auto ziet er strak uit.

)()()sT

Citaat van: Eric Kubbe op 22-08-2013 07:41:10
Mooie bevestiging van het imperiaal ;D. Succes met je auto ziet er strak uit.

;D !

Schuift dat weg? Welkom hier, je auto ziet er netjes uit 8)