Relais 103

Gestart door knoertS70, 22-08-2013 12:37:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knoertS70

Hij doet het weer. Nadat uitlezen door Cornelis-b geen foutcodes aangaf zijn we maar begonnen met het e.e.a. Overzetten van zijn auto naar de mijne. Niets mocht baten. Toen maar besloten dat we, ondanks dat de brandstofmeter nog ruim 10 liter aangaf en de boordcomputer nog 100 km tot 0, om een paar liter benzine te gaan halen. En zowaar, dat was het probleem. Voortaan maar op de dagteller rijden. Dit gebeurt me niet nog een keer.

Iedereen evengoed bedankt voor de hulp en adviezen.

Oh ja, iemand nog een antennering nodig?

Groet John
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

cornelis-b

Was inderdaad een vreemde situatie, de boord computer gaf 100 kilometer aan en de brandstofmeter nog 10 liter, auto sloeg even aan en viel gelijk weer uit. Relais 103 heb ik standaard in de wagen dus die eerst maar eens uitgewisseld, oude antennering er weer op, zekering 6 er uit en uiteindelijk de accu even uit de wagen van John gehaald want die was na alle start pogingen toch echt wel leeg. Met mijn accu het zelfde effect: Starten en direct weer uitvallen. Bougies waren 20.000 kilometer vervangen en kabels zagen er nog prima uit dus begonnen we aan brandstof te denken, pomp draaide maar klopte de meter wel? Jerrycan benzine gehaald en met een super mooi trechtertje in de tank gedruppeld, vooral de sateprikker niet vergeten die de afsluitklep in de vulopening moest openhouden, trechtertje kwam niet diep genoeg  :laugh: Na vullen starten en lopen. Zo zie je maar dat de meters ook niet altijd betrouwbaar zijn.

Was gezellig John en ik zal er een nemen op de goede afloop :eusa_dance:

Wat duurt vijf liter lang met zoiets  ;D ;D ;D



Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

knoertS70

Het duurt wat langer maar hij hoort vanaf nu tot mijn PSU samen met een saté prikker.  ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

grijzev70tdi

Grotere trechter pakken, schroevendraaier erin steken. Werkt perfect. Vanmiddag nog gedaan ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

knoertS70

Haha. Ik had een leenjerrycan. Ik vergat alleen de slurf mee te nemen. Die saté prikker deed het perfect. Als we op dat soort stokken vlees krijgen bij de komende meeting komt alles goed.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

cornelis-b

Citaat van: knoertS70 op 26-08-2013 21:13:02
Haha. Ik had een leenjerrycan. Ik vergat alleen de slurf mee te nemen. Die saté prikker deed het perfect. Als we op dat soort stokken vlees krijgen bij de komende meeting komt alles goed.

Was een king size prikker kan wel lekker veel vlees op  ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

snix

Citaat van: cornelis-b op 26-08-2013 23:01:20
Was een king size prikker kan wel lekker veel vlees op  ;D

:o

Gelukkig stond al op de lijst :P :angel:

cornelis-b

Citaat van: snix op 27-08-2013 11:14:43
Citaat van: cornelis-b op 26-08-2013 23:01:20
Was een king size prikker kan wel lekker veel vlees op  ;D

:o

Gelukkig stond al op de lijst :P :angel:

Veel vlees of een kink size prikker??
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

knoertS70

King size prikkers is erfelijk in onze familie.  ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

pwberg

Stop maar heren, ik denk in plaatsjes.........  :-X


;D ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

knoertS70

Btw heer krelis-b vandaag een 60 km gereden en hij doet het nog steeds. Wel kwam ik er achter dat het "oogje" van m'n tankklepje is afgebroken. Ik ga nu denken dat ie leeg gehaald is. Gisteren met tanken geen erg in gehad.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Minifreak1293

Citaat van: knoertS70 op 26-08-2013 18:20:42
Het duurt wat langer maar hij hoort vanaf nu tot mijn PSU samen met een saté prikker.  ;D
PSU? Dan moet je wel militair zijn...:-)
V70 T5 AT LPI

cornelis-b

Citaat van: knoertS70 op 27-08-2013 15:57:16
Btw heer krelis-b vandaag een 60 km gereden en hij doet het nog steeds. Wel kwam ik er achter dat het "oogje" van m'n tankklepje is afgebroken. Ik ga nu denken dat ie leeg gehaald is. Gisteren met tanken geen erg in gehad.

Wat bedoel je met "oogje" John want het klepje zat in elk geval dicht en sloot ook goed. Moest echt ontgrendeld worden met de knop in de deur.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

knoertS70

Citaat van: Minifreak1293 op 30-08-2013 09:05:13
Citaat van: knoertS70 op 26-08-2013 18:20:42
Het duurt wat langer maar hij hoort vanaf nu tot mijn PSU samen met een saté prikker.  ;D
PSU? Dan moet je wel militair zijn...:-)

Ik mocht nog verplicht hare majesteit dienen. Lichting 82-3
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

knoertS70

Citaat van: cornelis-b op 30-08-2013 09:35:28
Citaat van: knoertS70 op 27-08-2013 15:57:16
Btw heer krelis-b vandaag een 60 km gereden en hij doet het nog steeds. Wel kwam ik er achter dat het "oogje" van m'n tankklepje is afgebroken. Ik ga nu denken dat ie leeg gehaald is. Gisteren met tanken geen erg in gehad.



Wat bedoel je met "oogje" John want het klepje zat in elk geval dicht en sloot ook goed. Moest echt ontgrendeld worden met de knop in de deur.


Dan moet hij met vullen afgebroken zijn. Zit alweer een nieuwe op alles zit weer dicht.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.