combinatie T-5 LPG AUT. en 370.000 km betrouwbaar??

Gestart door Robert855, 20-08-2013 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Robert855

Een vriend van mij heeft het idee gehad om een T-5 AUT. aan te schaffen met lpg en 370.000 km op de klok. er is geen onderhoudshistorie bekend. het enige wat hij weet is dat de distributieriem 30.000 km geleden is vervangen en er goede banden onder zitten.

Ik vraag me af of dit een betrouwbare auto kan zijn gezien de combinatie van factoren. hij maakt 60.000 km per jaar.

snix

Als er een goeie installatie inzicht van bijv. Vialle LPI en de juiste injectoren zodat hij niet te schraal kan lopen is er niets aan de hand.

Maar ja alles valt en staat bij het onderhoud in het verleden.

Lees anders de aankooptips topic eens door.

EDIT hier is hij:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,7007.0.html

Boeijke

Die paarse??

De blokken en LPG gaan goed samen. Alleen als er geen onderhoudshistorie bekend is zou ik wel wat voorzichtiger worden.
Neem een kenner mee zou ik zeggen.

Edit: snix net iets sneller  :P

Robert855

ja die paarse ja, het punt is dat ik een redelijke kenner ben maar ik kan niet mee, dus dat is voor mij ook lastig, het is wel een goede vriend van me die die wagen wil kopen

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Robert855

Nee dacht ik wel, ik heb al even een pb gestuurd aan Yits.

Volvo850Luxury

Robert855

Nee, lpi is een systeem wat anders werkt als een gewone lpg installatie, het heeft te maken met de inspuiting geloof ik. lpi spuit volgens mij vloeibaar in een een gewone installatie spuit gasvormig in.

Robert855

De koop is niet doorgegaan. Het was simpelweg niet betrouwbaar genoeg. Bedankt voor jullie reacties!