Kapitein haak stel zich voor

Gestart door Kapitein Haak, 29-06-2013 22:26:45

Vorige topic - Volgende topic

Kapitein Haak

Na heel lang zoeken uiteindelijk op Kapaza.be iemand gevonden die een Alpine aanbood, nog wel mèt wisselaar en ook nog eens een 4-kanaals Alpine Amp. Toen ik de vraag prijs zag dacht ik ff dat het een grapje was, ik dacht op z`n minst dat ie een 1 vergeten was of misschien zelfs wel een 0. Na gereageerd te hebben op de advertentie was ik er al op voorbereid dat het hele spul wel al weg zou zijn of dat de prijs niet klopte.
Het spul had ie nog, en de prijs van €30,- klopte ook :o :o :o
Als iets te mooi is om waar te zijn....dan is dat het vaak ook.
Toch deze morgen naar Linkeroever in A`werp, is voor mij nog geen half uur rijden en ideaal dus. Daarom durfde ik het ook aan om te gaan kijken.

Thuis gekomen nog eens goed gekeken.... hmmmm, zie ik dat nou goed..... FOK, de tulp stekkers van de radio geknipt :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Hoe lomp moet je zijn om dat te doen, ik kan daar met m`n pet niet bij.
Toen ik eens goed tussen de ribbeltjes van de radio keek zag ik dat de tulpkabeltjes middels een stekkerblokje op de printplaat zitten. Mooi, dan is het dus niet onoverkomelijk dit te fixen :eusa_dance:
Toen maar aangesloten die hap(erg spannend moment, het zweet stond op m`n voorhoofd :eusa_pray:) En warempel, er zat leven in :eusa_whistle:
Na 2 x aan de volume knop gedraaid te hebben merkte ik al dat die haperde en het displaytje viel ook steeds weg. Nou is dit de 7552R en laat ik nou nog een defecte 7550R hebben liggen, dat moet passen bedacht ik me want het enige verschil is dat de `nieuwe` 4 tulpuitgangen heeft(mits NIET afgeknipt) en m`n oude maar 2. Dus frontje verwisseld en jawel...jawel, it works.
Thank you G*d :eusa_pray: :eusa_pray:
Toen kwam de volgende verrassing. Wat klinkt dat GOEEEEEEED!!!!!
Tjonge, dat was ik bijna alweer vergeten, dit klinkt nu beter zonder m`n zelfgemaakte subkist dan met de vrij recente Kenwood HU mèt sub :eusa_doh:
Na wat geklier en gewissel van kabel en wisselaar werkt deze nu ook naar behoren en wat ook heel fijn is is dat ik nu 3 magazijnen heb voor de wisselaar.

Ikke is weer helemaal happy. ;D
Zodra de tulp uitgangen zijn gefikst ga ik tijd maken de amp in te bouwen, maar dat heeft even geen prioriteit omdat het nu al verdomde goed klinkt 8) 
Wat nou downsizen...... Groet, Jef