Welke uitlaat hoort bij welke V70R?

Gestart door Miyel, 14-02-2010 13:54:30

Vorige topic - Volgende topic

Miyel

Een kameraad van mij is eindelijk zo ver.. Hij is op zoek naar een Volvo. het moet uiteraard een turbo worden, en het liefst een V70R.

Nu zijn we beide aan het rondkijken, en rijst een vraag waar ook ik geen antwoordt op ken (ik ken de 850's beter);
De 850 heeft de uitlaat altijd links onder de auto zitten..  Maar van V70's zie je verschillende versie's. De ene keer links, dan rechts, dan dubbel.. Dit heeft onder andere te maken met AWD en bouwjaar.. Maar kan iemand duidelijkheid geven over welke uitlaat bij welke bouwjaar en type past?

En dan nog een vraag; We zijn aan het kijken naar een V70R AWD uit 06-98, met enkele uitlaat rechts. Deze heeft echter volledig leer van binnen, en niet de standaard alcantara/leer combi op de stoelen. Was dit een optie, dus af fabriek geleverd? Of is er kans dat er veel gesleuteld is aan de auto?

Alvast bedankt!

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

arjenT5R

FWD uitlaat links AWD rechts met optie dubbel
V70R kan ook met volleder zijn meestal ingevoerd dan.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Ik moet zeggen dat ik niet eerder een V70R heb gezien met volleder. Ik dacht dat ze altijd met leder/alcantara geleverd zijn.

innocenti

Ik heb er in NL in mijn zoektocht ook  nooit 1 gezien. Op mobile.de heb ik er ooit 1 gezien met volleer, maar of dit orgineel is? In de S70/V70R folder wordt niks gemeld over optioneel leer.

Overigens zit in de buitenlandse Ren vaak ook geen centerspeaker.

arjenT5R

In DE enzo kon je gewoon kiezen als je er liever volleder in had kon dat
darius heeft in zijn T-5R ook volleder zitten

Miyel

Okee. van de uitlaten is duidelijk..  Ik had al gelezen dat vanaf MY00 de dubbele uitlaat standaard was..

De auto is volgens het RDW origineel nederlands, en ook een echte R.. Het is ook duidelijk wel een R, gezien de wijzerplaten en de centerspeaker.. Maar van volleder had ik ook nog nooit gehoord.

Volgens de folder van de V70R (dank Innocenti) is het interieur uitgevoerd in donkergrijs of licht beige, in leder en zacht alcantara..    Ik neem aan dat hiermee een combi van bedoeld wordt, en niet óf óf..

Ach, op zich ook geen ramp, maar toch.. liever originele R bekleding.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

arjenT5R

kan je dr altijd zelf nog in zetten
geloof dat spin nog een setje over had?

Linkje naar de adv. ?

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 14-02-2010 15:03:41
In DE enzo kon je gewoon kiezen als je er liever volleder in had kon dat
darius heeft in zijn T-5R ook volleder zitten

Bij de T-5R kon dat inderdaad, maar of dat bij de S/V70R ook kon?  :eusa_think:

elianmars

Voor zover ik begrijp uit de folder, is in Nederland de S/V70R alleen met leder/alcantara combi geleverd.

Buitenlandse versies kunnen afwijken.

Is het een origineel Nederlandse wagen?

Eric Kubbe

Ben ik het niet mee eens, ik heb een Amerikaanse V70R AWD uit '98 full-options, leer en alcantara, en daar ontbreekt alleen de navigatie en/of de center speaker in het dash-board. Beide was een optie/keuze voor zover ik goed geinformeerd ben. Daarnaast vindt ik persoonlijk die center speaker in het dash board niet mooi staan.

Laserblue

De enige R met een vol lederen interieur die ik ken stond jaren geleden bij Hooftman Waddinxveen en dat was door de eigenaar laten doen omdat z'n vrouw het alcantara niet mooi vond :eusa_doh:
die is later uit de showroom gejat (toch Walter?  :eusa_think: )
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*