Foto's van m'n 850 Turbo.

Gestart door Died850, 06-09-2013 10:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Doe ze beide met of een hoge ring 17, en als het rap moet met een 3/8 ratelset van Snap-On ;D

Died850

Gerwin en Dirk, bedankt voor de tips. Ik ga ermee aan de slag!

Died850

#272
''Nieuw'' R onderdeel voor de 850 binnen en voorlopig het laatste R onderdeel voor mijn 850 ;).

Een beige R stuur, een opknapper maar dit is niet erg De stiksels zijn nog in goede staat dus het is alleen verfwerk.. Zal mooi staan zo meteen i.c.m de automaat hendel en de handrem :).



EricL

Nice! Bekend stuurtje!



Stuur heeft zich goed bewezen gedurende de vernieuwing van mijn eigen (grijze) R-stuur, was alleen geregeld de handen afkloppen na het rijden.  :eusa_clap:

Succes met de restauratie!

Hiker

Opnieuw bekleden kost rond de €130,- bij een duitse firma. Vakwerk leveren die mannen.


klik hier
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Died850

Citaat van: EricL op 31-12-2015 18:01:16
Nice! Bekend stuurtje!


Stuur heeft zich goed bewezen gedurende de vernieuwing van mijn eigen (grijze) R-stuur, was alleen geregeld de handen afkloppen na het rijden.  :eusa_clap:

Succes met de restauratie!
Dankje!
Wist dat jij er inderdaad een had, en had op het punt gestaan om het je te vragen of je 'm nog te koop had haha. Maar nu toch in mijn bezit.
Foto's van de restauratie zullen volgen. Maar eerst die R bumper afmaken.

Citaat van: Hiker op 31-12-2015 21:38:46
Opnieuw bekleden kost rond de €130,- bij een duitse firma. Vakwerk leveren die mannen.


klik hier

Dank voor de tip Hiker, ziet er heel mooi uit als ik de foto's mag geloven! Maar het plan is om het zelf te herstellen ;).

Died850

#276
R-bumper is bijna klaar voor het spuiten. Alle gaten zijn dicht geplamuurd en de bumper is voor 98% geschuurd ;). Verf is ook binnen. Nu nog een geschikte plek vinden voor het spuiten en drogen.

Paar plaatjes:




Waar de schade zat:





Verder is de auto nu bijna Stage 0  :eusa_dance: naar mijn mening ;).

Al is er nog een To-do list:
-buitenste aandrijfas hoes links en rechts vervangen
-stabilisatorstang rubbers voorzijde vervangen -> iemand een How To?
-Lampjes ecc paneel maken
-Lampjes schakelaars maken
-rolhoes monteren
-R-bumper plaatsen
-2 nieuwe banden
-850 strips plaatsen
-motorsteun schutbord vervangen
-multiriem vervangen

Verder zou ik nog graag mijn schokdempers en veren vervangen voor iets nieuws en vers. Heb al Bilstein B6 heavy duty schokdempers voor de achteras liggen maar ben nog niet uit welke veren en de dempers voor. Wil niet te laag en zeker niet stug. Daar heb ik namelijk al iets anders voor ;).

razorx

Tipje, willicht ten overvloede: Ga met dat schuren door tot je geen schuurlijnen meer ziet. Rustig naar korrel 2000, 3000 en hoger. Zal je veel werk besparen met spuiten.  ;)

Jans Duiven

Citaat van: razorx op 19-01-2016 23:37:24
Tipje, willicht ten overvloede: Ga met dat schuren door tot je geen schuurlijnen meer ziet. Rustig naar korrel 2000, 3000 en hoger. Zal je veel werk besparen met spuiten.  ;)

3000 en hoger Yits?
Wow.

razorx

Een vriend van me restaureert gitaren. Liet me zien wat echt strak schuur en lakwerk was.
Om minder werk te hebben mag je zelfs hoger gaan, mits de primer nog kan houden op het gladder wordende oppervlak. Enige ruwheid blijft een noodzaak voor goede hechting.

Op de auto bleek dit ook toepasbaar. Het is zo veel makkelijker plastic zonder lak verder glad te maken dan ongladde lak door een slechte ondergrond glad te maken. Bovendien kost het minder lak met dat goede voorwerk. ;)

cornelis-b

Spuiter Ryad doet zijn laatste schuur sessie met korrel 3500 om het echt glad te krijgen, daarvoor de lagen spuitplamuur.
Maar heel goed bezig Died
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Died850

#281
De bumper is gespoten en klaar over een paar dagen klaar voor montage na het uitharden van de lak.
Ik heb de bumper zelf gespoten, absoluut geen professionele kwaliteit maar goed genoeg voor mij. Ben best tevreden met het resultaat.

Ik heb in totaal 2 bussen grondverf, 1/4 bus spuitplamuur, 2 bussen lak & 3 bussen blanke lak gebruikt.

Foto's:
In de grondverf.


In de lak.


Blanke lak laag erover.(nog nat op de foto, vandaar de glim)


Vieze druiper, teveel blanke lak erop gespoten.

Dit heb ik de volgende dag na het drogen ligt opgeschuurd en bij gespoten.

Eind resultaat.


)()()sT

Hulde!! Ik ben er geen held in hoor :D

elianmars


Died850

Thanks! Ik ben ook niet de beste ermee maar het gaat wel aardig tegenwoordig ;).