Foto's van m'n 850 Turbo.

Gestart door Died850, 06-09-2013 10:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

big ben

Goed werk  :eusa_clap:, helemaal puntgaaf blijft een bumper toch niet.

V70geRwin

Jij haalt er hem nog netjes af en schuren en primeren en zo  ;)
Netjes hoor en een gigantische prijs/kwaliteit verhouding  :eusa_clap:

Zal vast weer prachtig staan en die kleur blijft echt mooi!

cornelis-b

Dat heb je netjes gefixed  :eusa_clap: :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Died850

Bedankt voor dr leuke reacties! Zal ergens deze week foto's posten als het gemonteerd is. Nu opzoek naar een mooie demper veren combo die de bumper wat lager van de weg hangt. Ben opzoek naar iets lager maar wil niet te veel comfort inleveren(mag wel iets strakker maar wil niet alla schroefset stugheid) Iemand suggesties? Heb voor de achteras al bilstein b6 dempers en zat te denken aan intrax veren? Voordempers nog geen idee.

cornelis-b

Voor Sachs dempers met Apex veren, mooi laag maar niet te stug.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Lammert

Mooie foto's van de bumper! Als ik je een tip mag geven: schuur (nat, met korrel 2000 ofzo) en polijst hem nog eventjes na, dan gaat dat matte er nog af en komt de kleur veel mooier uit. Pas wel op dat je niet door de blanke lak heengaat met schuren trouwens, maar zolang je een beetje normaal doet gebeurt dat niet zomaar.
Zie bv: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,57609.msg1645985.html#msg1645985

Died850

Bedankt voor de tip Lammert, Ik zag inderdaad in jouw blog hoe mooie je de spoiler had gekregen na het wetsanden. Ik ga dit zelf ook zeker toepassen op de bumper, en moet de spoiler ook nog op die manier doen.

Died850

#293
Vandaag de tijd gehad om de bumper te monteren. Teven de motorsteun tegen het schutbord vervangen en de antenne van mijn StingerCard ingebouwd.

Plaatjes(helaas telefoon kwaliteit):

Antenne inbouwen.


De bumper!


Vind het ontzetten goed staan! moet nog wel gepopnageld worden dus zit nog niet helemaal perfect.

Verder was het duidelijk te merken dat de wagen al weer een tijdje stil staat. Dus kijk al uit naar het voorjaar/zomer!

Ewoud

1995 Volvo 854 TURBO

Lammert

Voegt toch wel iets toe zo'n R bumperrrr  :eusa_drool:

UserID6342

Komt er over niet al te lange tijd eentje vrij, die alleen gespoten hoeft te worden....

Died850

Citaat van: Ewoud op 01-03-2016 19:50:31
Nice!
Thanks!

Citaat van: Lammert op 01-03-2016 20:06:26
Voegt toch wel iets toe zo'n R bumperrrr  :eusa_drool:
Ja had het eigenlijk niet helemaal verwacht, maar het maakt de 850 zoveel stoerder om te zien met deze bumper!

V70geRwin

Erg netjes, staat heel mooi  :eusa_clap:

cornelis-b

Je hebt gelijk een heel andere wagen met deze bumper. Nu nog een stukje zakken dan is ie af :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien