Foto's van m'n 850 Turbo.

Gestart door Died850, 06-09-2013 10:36:53

Vorige topic - Volgende topic

Died850

Dankjewel! Begin er ook wel trots op te worden. Mooie OEM opknapbeurt.

Died850

Inmiddels is de V70 APK gekeurd en rij ik er alweer een goeie maand mee.

Moet zeggen na de stilstand moest de V70 wel even 'wakker' worden maar nu na een goeie 1000KM heeft de wagen zich uitstekend bewezen. Paar kleine dingetjes ontdekt zoals een deurslot LA wat ineens dienst weigerde en een kapotte handremkabel L waarvan de mantel defect was en daardoor de kabel stroef liep maar verder geen gekke dingen.

Paar plaatjes voor de sfeer 8).

Klaar voor de volgende P80 liefhebber  :eusa_dance: .

Crash

Dat ziet er zeer netjes uit!
Rood is sneller

Menno3274

Ziet er inderdaad strak uit. ;D
Succes met de verkoop!

Died850

Died850

De V70 is naar de volgende liefhebber. Was leuk om te zien dat iemand er blij mee is.

Inmiddels is het volgende project aangeschaft. Kwam ik per toeval tegen... En mijn zwak voor S80 P2 pre facelifts is te groot ben ik bang.

Nu had ik nog een S80 die ik graag zou willen hebben en dat was een 2.9 atmosfeer motor. Vroeger een paar keer mee mogen rijden van iemand voor wie ik werkte en was helemaal verkocht door de 6 inlijn.

Dus kwam ik deze 2.9 Executive tegen met losse stoelen achterin. En toevallig weer DGP  :) . Jammer genoeg geen schuifdak maar ach.

Had even wat liefde nodig want liep erg onrustig. Maar na een gefixte luchtslang voor gasklephuis en een andere LMM liep de 2.9 weer prachtig. Nu even een lijstje maken met wat eraan moet gebeuren technisch. Basis is erg solide.

Paste maar net aan op de trailer  :o .

Verder staat voor de 850 deze herfst/winter het vervangen van de hemel op de planning tezamen met wat cosmetisch spuitwerk.

de Boeing

Je blijft ook maar bezig hé  ;D 

Flinke sloep, die S80 en mooie wielen ook (als in, ik heb ze zelf ook 8) ). Ik heb het ook altijd fascinerend gevonden om te zien dat zijn opvolger veel ranker/kleiner lijkt, terwijl die toch echt in alle dimensies net wat groter is. Maar met ouder worden kan ik deze originele S80 ook meer en meer appreciëren (zeker met heldere koplampen en deze velgen).

Is voor dit type nog een originele (Bosch) LMM te krijgen? of begint hier ook het aanbod aan onderdelen ondertussen op te drogen?

Died850

Hahah ja het redden van verwaarloosde Volvo's (of andere leuke auto's) blijft een hobby.

Volgens mij zijn de onderdelen nog goed te verkrijgen aangezien veel P2 onderdelen uitwisselbaar zijn onder de modellen en die zijn natuurlijk zat geleverd/rijden nog rond.

Toevallig had ik de LMM nog liggen want die bleek gelijk aan een ME7 Turbo en daar had ik er nog 2 van op de plank  ;D .