RubenV stelt zich voor!

Gestart door Ruben.V, 10-09-2013 18:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ruben.V

Goedenavond iedereen,

Ik ben Ruben, 19 jaar en afkomstig uit Belgiƫ ;)
Al jaren ben ik grote fan van BMW en sinds ik mijn rijbewijs heb is die passie alleen maar groter geworden.
Eind november loopt mijn vervangingscontract ten einde bij mijn huidige werkgever en mag ik ook vaarwel zeggen tegen mijn huidige bedrijfswagen...
Nu ben ik stilaan aan het uitkijken naar een vervanger voor mijn bedrijfswagen.
Altijd gedacht dat mijn eerste wagen een BMW zou zijn, maar hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik van dat idee afstap...

Wil ik echt de zoveelste BMW E36 320/325i in de straat hebben? Of zou ik voor een Z3 1.9i en dus voor een 2-zitter gaan?
Nee dus. Een maand geleden reed ik met kleine oogjes op een maandagochtend naar het werk toen ik wakker werd gemaakt door de knappe sound van een 5-cilinder... Een Volvo 850R...

Een wagen waar ik al jaren zot van loop, en waarvan ik mezelf ooit beloofd heb er zo een voor de deur te hebben staan! ::)
Dus thuis wat beginnen zoeken naar hoeveel zoiets nu nog kost. En toch aangenaam verrast!
Helaas heeft mijn zoektocht nog niet veel resultaat gehad, maar ik heb nog tijd.
Reden van registratie hier is dat ik graag het een en ander wil bijleren over de 850(T5R/R) en eventueel wat vragen wil stellen.
Mijn excuses voor de ietwat langere voorstelling :)


mvg, Ruben

heutink

 :D
welkom Ruben
ik heb zelf 10 jaar geleden een splinternieuwe BMW 320 i gekocht en 5 jaar met veel plezier in gereden, 5 jaar later heb ik een 12 jaar oude 850T5 die wat getuned is, gekocht, en daar rij ik nog steeds in, want het is niet zoals de BMW een naaimachine, maar gewoon een bruut kreng, en dat is geweldig...........
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

kees123


Boeijke


Ruben.V

Gisteren gezien dat er hier eentje te koop staat sinds maandag, met een beetje geluk  :)