T-5R - 1994-2014 - 20 Jaar

Gestart door LekkeRRRR, 18-09-2013 14:42:36

Vorige topic - Volgende topic

MarkJJR

Was n leuke ochtend, ondanks de voor mijn gevoel niet bijzondere hoge opkomst.
Leuk bedacht om om ook de andere 850's op kleur te laten parkeren, jammer dat de rijtjes (bij mijn vertrek) niet veel groter waren dan 3 a 4 roffels.

CY is the new Black (stone), dat mag duidelijk zijn :)
Of kiest de echte T-5R liefhebber gewoon eerder voor n CY in plaats van n DOP of BS?

Justin _850T5

Een geslaagde ochtend :D :D!! Erg mooi gezicht alles bij elkaar!!

Gezien er al veel foto's geplaatst zijn, zullen we er niet nog meer bij zetten. Zijn veel al de zelfde  ;)..
ex. : 360 GLT, 440 2.0i, 850 T5 aut LPI; V70 2.5T aut LPI '98
nu: S60 2.4 Summum

Vulk

Heerlijk om al dat geel geweld bij elkaar te zien. Bijzonder jammer dat de mijne nog niet klaar is.

peteRRR

De gele invasie ;D,...geweldig om te zien!

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

CarolineB

Het treintje wat op elkaar stond te wachten bij een benzinepomp even voorbij Arnhem was ook leuk om te zien.
Wij gingen juist richting Arnhem.

Silverarrow

Ik ben wel benieuwd wie er in de prijzen is gevallen nadat de jury z'n ronde had gemaakt. Er stond één CY 854 met een Nurburgring sticker en plaathouders van Volvo Arendsen en de nederlandse BS 854 met AP Racing remmerij die tot in details in perfecte staat waren.

innocenti

2 prijzen
Mooiste orginele
CY855.    JTSF--

Mooiste modified
850 T5 Freak.     CY850

dielie850

Bedankt voor de geslaagde dag :eusa_clap:
Hoop mooie auto's gezien :eusa_drool:
Een paar gezichten bij de namen leren kennen :D
Leuk dat er maar 3 witte waren (ik, mijn broertje en steffen)

Sbv

Mooie verzameling gezien vandaag. Ik was wat later en heb zodoende lang niet alles gezien. Gelukkig zat het weer wel mee vanmiddag

850 T5 Freak

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Bedankt Marc en Tom, de mannen van ET ben erg trots!!!!  :D en hulde voor de mensen die dit evenement georganiseerd hebben! Tot de volgende keer  ;)

ook leuk dat de km-stand van beide CY's 161xxxkm was  :o
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

)()()sT

Hieruit kunnen we toch maar een ding concluderen:

Het zijn nog steeds echt GEWELDIGE auto's! 8)

t_w

Mooie foto's!
Die van de rijdende auto's zijn ook erg goed gelukt! Heeft wel een paar 'bedenkelijk kijkende medeweggebruikers' opgeleverd, maar die leken er wel begrip voor te hebben ;)

Ik heb er ook nog een paar...

Vanmorgen rond 07:45 verzamelen in Hengelo, wat ondertussen een 'vast' vertrekpunt voor menig meeting is geworden vanuit 't oosten...

De opkomst was wel enigszins mager te noemen... De lokale parking had meer capaciteit ;)

Na een lekkere kop koffie, waarvoor nogmaals dank Jos, iets na achten vertrokken...

't Was een kleine wereld, mysterieuze plaatjes zo op de autobaan...

Eerste stop al in Holten, wereldberoemd van de Mc Donalds aan de A1  ;D , waar het al leek of de CY's zich snel vermenigvuldigden...

Een drietal tankstations later was het 'treintje' al behoorlijk uitgebreid. Tijdens de laatste stop voor Rosmalen hadden we al redelijk wat bekijks.

MiniG had plek genomen op de bijrijdersstoel en was druk bezig om foto's te schieten van de rijdende auto's...
Ik heb nog een poging gedaan om zijn C70 ook een keer rijdend op de foto te krijgen, maar om nu als bestuurder uit je raam te gaan hangen om een een goede compositie te maken ging me wel iets te ver  ;D :eusa_naughty:
Dus dan maar een 'point and shoot' foto door de voorruit... Voor 't idee  ;D

Bij aankomst de saffron geparkeerd en het terrein opgelopen. Een indrukwekkend gezicht, al die T-5R -en bij elkaar, vooral het grote aantal CY was een mooi gezicht!

Een zooitje overzichtfoto's...

De lucht zag er behoorlijk dreigend uit, maar het bleef gelukkig droog...

Geniale sticker...

Als ik het goed begrepen heb waren er in totaal 37 Cream Yellows aanwezig...

En het klaarde zelfs nog even op!

Deze sticker heb ik op diverse auto's gezien,

Tja, waar 'oude auto's' staan moet er natuurlijk ook nog even 'gesleuteld' worden  ;D

In de loop van de middag trok het toch nog even dicht en viel er een klein buitje, maar dat stelde niet zo veel voor...
Denk dat 'we' met het weer redelijk geluk hebben gehad!

Rijns_t5r

Superdag gehad,organisatie top nog bedankt hoor.
Weer oude bekende gezien en gesproken.

Robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

ruud

Geweldig leuke meeting, prima organisatie en grandioze Volvo's

Emiel

Volgende keer slaap ik iets minder uit, meer tijd om te ouwehoeren. 8)

Mooi hoor, al die gele op een rijtje, echt gaaf om te zien. Top van die Zwitsers on zo een eind te rijden, petje af. De zippo-mobiel blijft een skitterende verschijning. :eusa_clap: