Dirk; Volvo 850 2.5 Estate 1994

Gestart door canaQ, 25-09-2013 13:56:55

Vorige topic - Volgende topic

canaQ

Hallo!

Bij deze zou ik me graag willen voorstellen op het forum; ik ben Dirk, 22 jaar en ik woon in Eindhoven. We hebben enkele weken geleden met een groep vrienden een Volvo 850 gekocht om mee te gaan doen aan de Carbage Run 2014. Het gaat om een leger groene 850 (origineel en op kenteken is hij rood) met een 2.5 liter automaat uit het jaar 1994, volgens de vorige eigenaar heeft deze al twee keer meegedaan met de Carbage Run. Hij staat nu geschorst langs de kant, als arme studenten kunnen we het ons niet veroorloven om een heel jaar belasting en verzekering te betalen ;) In de tussentijd hebben wij tijd om er wat geks van te maken.

Alvast één vraag (als dat mag in dit topic): de ruitenwisser aan de passagierskant doet het niet meer (aan de bestuurderskant wel), waar kan dit aan liggen? Is dat de ruitenwissermotor of toch gewoon een zekering?

Groeten,
Dirk

PS: Foto's worden er binnenkort bijgezet!

henry classic v70

De parafaan eraf halen dan zie je de ruitenwissermotor, waarschijnlijk is er een stang vanaf
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

blastaway

Ik wilde ook meedoen, maar geen startnummer kunnen pakken helaas.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

arjen850

Citaat van: canaQ op 25-09-2013 13:56:55
Hallo!

Bij deze zou ik me graag willen voorstellen op het forum; ik ben Dirk, 22 jaar en ik woon in Eindhoven. We hebben enkele weken geleden met een groep vrienden een Volvo 850 gekocht om mee te gaan doen aan de Carbage Run 2014. Het gaat om een leger groene 850 (origineel en op kenteken is hij rood) met een 2.5 liter automaat uit het jaar 1994, volgens de vorige eigenaar heeft deze al twee keer meegedaan met de Carbage Run. Hij staat nu geschorst langs de kant, als arme studenten kunnen we het ons niet veroorloven om een heel jaar belasting en verzekering te betalen ;) In de tussentijd hebben wij tijd om er wat geks van te maken.

Alvast één vraag (als dat mag in dit topic): de ruitenwisser aan de passagierskant doet het niet meer (aan de bestuurderskant wel), waar kan dit aan liggen? Is dat de ruitenwissermotor of toch gewoon een zekering?

Groeten,
Dirk

PS: Foto's worden er binnenkort bijgezet!

Met de winter of met de zomer eidtie? Welkom overigens:)

canaQ

We gaan mee doen met de zomer editie! We hebben dus nog even tijd om aan de auto te knutselen :)

t5joost

Het probleem met je ruiten wisser zou oom kunnen zijn dat het moertje iets is los gelopen.
Even aan draaien en testen maar.