Arnick uit Meppel stelt zich voor!

Gestart door arnickd, 27-09-2013 01:59:50

Vorige topic - Volgende topic

arnickd

Goeiedag
Zoals in de titel al staat ben ik Arnick 19 jaar vrachtwagenchauffeur en kom uit Meppel
en ben sinds kort de trotse eigenaar van een rode volvo 850 2.5 glt 20v 5cilinder met 170pktjes.   ;D hij zit nog super strak in de lak en motorisch helemaal 100% het interieur is op 3 ledjes van de radio helemaal intact en heb niks om over te zeuren. Nouja het enige is het verbruik natuurlijk wat toch behoorlijk veel hoger is als mijn vw polo 1.6 uit 1996 maar het is het helemaal waard  :)

voor de volvo ben ik nog opzoek naar accessoires die de volvo zijn eigen stijl geeft zoals bijv stickers of interieur dingen misschien dat iemand daar nog leuke ideeën voor heeft?

de foto's komen later wel.

De groeten.

Miel850

Welkom Arnick.
Je bent 19 jaar of al 19 jaar vrachtwagenchauffeur?  :P

Foto's van je mooie rooie?
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Boeijke

Welkom Arnick.

Sedan of estate?

Wat voor een accesoires zoek je? Stickers kun je eens op volvo-plaza kijken.
In- en exterieur delen zijn via het forum wel te krijgen of iig de info daarvoor. het is maar net wat je zoekt.

Willem

arnickd

Ik ben 19jaar oud en ben chauffeur. Had wel een mooie   ,    tussen gekund ja :)

hier de foto's:

bedankt voor de sticker tip Willem en voor de accessoires zal ik wel even rond neuzen want ik weet niet wat ik nou precies wil ;)

Gr.

Boeijke

Mooi hoor.
Vorige week mijn (gestripe) rooie naar de oud ijzer boer gebracht.

Heb nog wel een mooie achterspoiler liggen mocht je geintresseerd zijn. In de goede kleur.

arnickd

Ik ben wel aan het rondzoeken maar zag al dat het behoorlijk duur ging worden voor een spoilertje.
Heb je er misschien een foto van? Los en/of op de auto?

Gr

Boeijke

michel500

Hoi Arnick,
welkom hier op het forum, goed dat je erbij bent en Mooi Rood is niet lelijk, wel blijven poetsen, zodat het niet roze wordt !!

kom je ook kijken bij de rijtraing zaterdag in Meppel ?
V70 N T5 2001 automaat
hiervoor
850 20v 1996 LPG->V70RAWD 1997->V70 2.0T5 1997 LPI

arnickd

Ja dat vertellen heel veel mensen mij maar dat gaan helemaal goed komen. Heb de neiging om mijn auto beter te behandelen als mijn moeder ;) ik mag waarschijnlijk zaterdag werken en heb zelf geen motor rijbewijs en ben niet iemand die graag op de zijlijn staat :) dus word nog de vraag of ik even langskom  waar precies is het?