sierstuk DTM

Gestart door )()()sT, 07-04-2011 14:04:45

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Tja - het is niet ongewoon om je eigen auto mooi te vinden, maar dat DTM stuk vind ik toch best wel bij mijn auto passen. Alhoewel het misschien wel wat schoner zou mogen zijn ...

grijzev70tdi

Bij jou staat het beter dan op de blauwe. Denk dat bij de blauwe het te ver naar achter steekt

Grolsch, het klinkt al lekkerder

viking_in_shorts

Wat mij betreft vult het (bij mij iig) de uitsparing precies. En volgens mij is het ook een beetje gezichtsbedrog bij die blauwe ...

grijzev70tdi

Misschien ook wel. Vind het ovale stuk mooier, maar beetje groter als orgineel
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: Julian op 24-08-2013 10:17:26
Citaat van: )()()sT op 24-08-2013 08:43:08
Maar Julian, heb jij er nou een gescoord of niet?

Nope, had contact met die vent opgenomen en een afspraak gemaakt dat we hem over zouden nemen voor 60 euro ( de vraagprijs ), hij gaat akkoord en vervolgens reageert hij 1 dag niet meer en de volgende dag zei ie dat het sierstuk ineens verkocht was aan iemand die zogenaamd eerder was.... Dat is dus rifwachter. Beetje vreemd maargoed, maakt mij verder ook niet uit.

Staat toch een telefoonnummer bij? Bellen gaat in zo'n geval beter/sneller dan mailen.

Zulke dingen gebeuren helaas op Marktplaats. Ik maak het ook regelmatig mee.

hertogjan6

mij ook zo vaak overkomen alles afgesproken staat gereserveerd voor je..

ga je zaterdag vervolgens vroeg je bed uit belt ze op "ben onderweg"

en dan vervolgens zeggen ze zijn al verkocht!!  >:(

paar dagen later word je opgebeld ja je mag ze wel op komen halen (masitaly velgen)

steek ze dan ook maar lekker diep in je ...! :eusa_shifty:  ;D

week erna staan ze te koop bij een velgen handelaartje (op MP) voor 3x de prijs verdubbeld  :o  >:(

tja da soort dingen gebeuren nou eenmaal  ;)

als er nog wat op komt te staan en je specifiek naar dat ding opzoek laat ik het weten  ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

de_jelle

Is het DTM sierstuk voor een S70 korter dan voor een V70?

Ik heb namelijk een DTM sierstuk maar het is te kort voor mijn V70. Of is er iets fout met de uitlaat?

tackle

Citaat van: cornelis-b op 24-08-2013 19:29:01
Je hebt het pas gekocht als je het betaald en ontvangen hebt. Dan pas kan je zeggen het is van mij ;)

nee hoor, volgens ons civiele recht is dat al bij aanbod en aanvaarding. Dusch, eindstuk aanbieden op MP en zeggen : die is van mij. Geldt zelfs mondeling. Maar ja, is altijd lastig. Maar formeel kun je naleving van die overeenkomst afdwingen. Dusch, gelijk eindstuk voor dié prijs!
En idd. bij levering ben je eigenaar. Zelfs als je niet betaald.

Jeroentjuh

Ik heb nog een zgan in de schuur liggen... ;D

Jeroentjuh

Citaat van: de_jelle op 01-10-2013 12:36:02
Is het DTM sierstuk voor een S70 korter dan voor een V70?

Ik heb namelijk een DTM sierstuk maar het is te kort voor mijn V70. Of is er iets fout met de uitlaat?

Ja is korter....