Avonturen met een Alter 1 - Bakwissel en andere 'avontuurtjes'

Gestart door twotone, 30-10-2013 21:54:15

Vorige topic - Volgende topic

twotone

Citaat van: Died850 op 23-06-2014 14:31:52
Zeker een beter gezicht die nieuwe tellersplaat.
Om even terug te komen op je blok. Heb je de bougies al bekeken? meestal kun je daaraan wel zien of ie te rijk loopt.

De wagen heeft een poosje met een vacuumlek gereden, door de carterventilatie die grotendeels vermist was, daarom kan ik op het beeld van de bougies niet echt vertrouwen, omdat de motor toen ook al niet optimaal liep. Maar, het kan zeker geen kwaad om hier ook naar te kijken ;D Als ik een keer weer tijd heb zal ik er een paar uit halen.
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Died850

Citaat van: twotone op 23-06-2014 14:40:15
Citaat van: Died850 op 23-06-2014 14:31:52
Zeker een beter gezicht die nieuwe tellersplaat.
Om even terug te komen op je blok. Heb je de bougies al bekeken? meestal kun je daaraan wel zien of ie te rijk loopt.

De wagen heeft een poosje met een vacuumlek gereden, door de carterventilatie die grotendeels vermist was, daarom kan ik op het beeld van de bougies niet echt vertrouwen, omdat de motor toen ook al niet optimaal liep. Maar, het kan zeker geen kwaad om hier ook naar te kijken ;D Als ik een keer weer tijd heb zal ik er een paar uit halen.

ah oke, nouja kijken kan geen kwaad ;D.
Maar zal eerst die lambdasonde plaatsen en de bougies bekijken, en indien schoonmaken/nieuwe kopen om vervolgens nog eens kijken hoe het blok loopt.

twotone

Net ook even de OBD1 uitgelezen (Waarom ik dat niet eerder gedaan heb? Geen idee.. ;D ) maar daar kwam niks uit ???

twotone

Daarnet Nick en Koen even op bezoek gehad, beetje ge#%#@$!^&rd over Volvo's en de rooie (Of roze? ;D ) V70 van Koen goed bekeken, wat is dat toch een prachtige wagen zeg  :eusa_clap: :eusa_clap: En wat klinkt zo'n 'magere' 10 klepper toch heerlijk in de oren ;D Ook Nick blij gemaakt met een stabilisatorstang voor de achteras, wat ook de reden was dat deze 2 heren mijn kant op zijn gekomen.

Ook ben ik meegereden met de V70, en heeft Koen zich verbaast over de manier hoe sommige wegen hier zijn aangelegd ;D

Het was gezellig heren!  ;D

grijzev70tdi

Ik dacht al, wat een stilte op de whatssapp :P
Grolsch, het klinkt al lekkerder

twotone

Citaat van: grijzev70tdi op 24-06-2014 23:00:41
Ik dacht al, wat een stilte op de whatssapp :P

Ik dacht al, wat een drukte op die telefoon ;D

UserID25761

Citaat van: twotone op 24-06-2014 22:58:40
Daarnet Nick en Koen even op bezoek gehad, beetje ge#%#@$!^&rd over Volvo's en de rooie (Of roze? ;D ) V70 van Koen goed bekeken, wat is dat toch een prachtige wagen zeg  :eusa_clap: :eusa_clap: En wat klinkt zo'n 'magere' 10 klepper toch heerlijk in de oren ;D Ook Nick blij gemaakt met een stabilisatorstang voor de achteras, wat ook de reden was dat deze 2 heren mijn kant op zijn gekomen.

Ook ben ik meegereden met de V70, en heeft Koen zich verbaast over de manier hoe sommige wegen hier zijn aangelegd ;D

Het was gezellig heren!  ;D

Was even gezellig, moeten we vaker doen!  ;D
Dank voor de stabistang  :eusa_clap:

The Volvoboy

Was inderdaad gezellig! :D Maar idd wat een chaos daar in Den Haag ;D Nou kan ik centrum Amsterdam ook wel in met de diesel toch Nick :eusa_whistle:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

UserID25761

Citaat van: The Volvoboy op 25-06-2014 00:46:47
Was inderdaad gezellig! :D Maar idd wat een chaos daar in Den Haag ;D Nou kan ik centrum Amsterdam ook wel in met de diesel toch Nick :eusa_whistle:

NEE!   :eusa_naughty:

twotone

Er zijn nog wel ergere verkeerssituaties hier in de buurt hoor ;D Zeer zeker voor herhaling vatbaar, alleen krijg je dan geen stabistang meer mee, dit was de laatste ;D

twotone

Vanmiddag opgehaald bij Dielie850, hoe wat waar wanneer en vooral waarom, kom ik later nog op terug ;D Tevens een spoiler en een houtinlegsetje overgenomen ;D Jeroen, bedankt!  :eusa_clap:

The Volvoboy

Netjes Jari :D Hout en spoiler gaan hem goed doen 8)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

twotone

Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar een aangekleed kontje staat toch best mooi zo ;D En om mijn forumnaam eer aan te doen, uitgevoerd in twotone  :eusa_dance:

Het viel niet mee om het kreng te monteren, maar na een uurtje prutsen is het toch echt gelukt  :angel:

Binnenkort de auto nog een fatsoenlijke wasbeurt geven, en 't grijze plastic weer zwart maken  :eusa_whistle:

dielie850

Staat em goed Jari ;D
Heb nog een zwarte motorkap haha :evil:

twotone

Dat is wel een beetje heul erg twotone ;D Overigens nog de postbezorger lastig gevallen wat mijn ov,övning, laat maar.. Oefeningskar-plaat betreft ;D Deze schijnt met de pakketbezorger mee te komen, nog even geduld dus..