Vroeger Wannabee R en de rode N, nu GGZ

Gestart door blauweroffel, 31-10-2013 18:21:34

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Citaat van: peteRRR op 01-12-2016 22:11:47
Af sluitend met paar vette lagen Insulator-Collinite 845 wax,..laten shinen 8),als je van poetsen houdt ;)

Groet

k wist t....... ik was wat vergeten, maar gelukkig hou ik van poetsen
Dank  ;D

BR

arjen850

Ondertussen weer een hoop gedaan aan de T-5R, te weten:

Distributie geheel nieuw, dus inclusief spanner en waterpomp.
Bougies
Bougie kabels
Rotor en verdelerkap
Alle nokkenas keeringen
Bovenste ronde motorsteun
Beide oliekoeler leidingen
Turbo koelleiding
Kleine koelleiding net achter de kop
Distributie steun nieuw op subframe gemonteerd
Nieuwe multieriem spanner

Dit alles met originele onderdelen, nu gaat de bak er nog af voor de krukas keering, en dan kan het blok er weer in. Had van alles foto's gemaakt maar op 1 of andere  manier heeft de telefoon de foto's niet opgeslagen :-X

arjen850

Krukas keering nu ook nieuw.

Alle vacuüm nu ook vernieuwd, voorste en achterste motorsteun zitten er nieuw op, nieuwe multieriem gemonteerd, olie retour turbo keering en pakking nieuw, motor nu zover dat hij er weer in kan.

Als je over een stage 0 spreekt, lijkt me dit een school voorbeeld, Gerco bezuinigt nu niet maar pakt goed aan. Gaat voor een vermogen aan onderdelen op, maar heb is nu dan wel echt goed.

razorx

Goed werk weer. Dat zal zich terugbetalen de komende jaren.  :eusa_clap:

blauweroffel

foto van Arjan ontvangen:

dit is dus weer in de opbouwfase.
Er liggen inmiddels ook 4 nieuwe bandjes om de titans.

Nog een paar nachtjes slapen.... ;D
BR

blauweroffel

Ik ga in de kerstvakantie even bezig met de XC70
En nu ben ik op zoek naar een voorbumper

reden:

Er zit een lelijke scheur bij de koplamp.
Andere koplamp is onderweg.

Omdat het een N is , mag ik geen advertentie zetten bij onderdelen, dus maar even zo.

Wie weet iets liggen?

BR

blauweroffel

Nog even een paar sfeerplaatjes

En nog maar eens gezegd: Er komt altijd meer kijken bij een stage 0 dan je denkt. De remmerij vraagt ook meer aandacht dan gepland.
Kijk dus niet raar op als het totaal van de onderdelen nu boven de aanschafprijs ligt........exclusief uurloon dus.
En dan reken ik de reparatie van de voorbumper en spuiten dak en vervangen achterklep nog niet mee

Maaaaar.......Arjan levert prima werk, prima communicatie en ik word er alleen maar blij van.
Eventjes maar niet drinken, uitgaan, vakantie. Eerst twee deed ik al niet, en de vakantie is pas weer met de zomer, dus  ;D

BR

arjen850

De auto heeft een poos stil gestaan, met als resultaat dat de remmen rondom vast zaten. 2 remklauwen niet meer te redden,de wartel links achter op de klauw zo vast dat hij knak zei, zodat er ook een nieuw stukje remleiding op mag..

blauweroffel

Ik heb een gezocht advertentie op MP gezet (XC70 bumper 2001) Mjansen  :eusa_dance: heeft al gereageerd en gaat even op zoek voor mij.
Vanavond ontving ik via MP een reactie van iemand die aangeeft er een paar te hebben (nieuw zelfs).
Hij vraagt wat ik voor over heb. Ik schrijf terug dat de prijzen variëren tussen 125 en 200 euro ( toch  :o)
Hij bericht meteen terug dat we voor 150 een deal hebben inclusief op sturen.
Ik geef aan dat ik m ook wel op wil halen (en vraag om een foto). Hij geeft aan in Zeeland te wonen en vraagt waar ik woon.
Als ik aangeef dat iemand uit Gorinchem de bumper ook op kan halen vraagt hij welke bank ik heb.

Ik heb 1 1/2 jaar geleden ook eens een radio gekocht van iemand uit Zeeland en dat bleek een oplichter te zijn. En nee, ik ga nu niet beweren dat in Zeeland alleen oplichters te vinden zijn, maar ik vind dit toch enigszins te mooi, of ben ik nu paranoide?

BR

blauweroffel

Om 21.44 uur aangegeven dat ik de bumper op kan komen halen en contant betaal.
DE communicatie verliep tot dat moment zeer snel, in een kwartier tijd toch zeker keer of 7 heen en weer gemaild.
Na mijn laatste mail van 21.44 blijft het verder stil..........
Iemand bekend met een zekere D.H.C van Aerle op MP?

BR

Petrus64

Ga op je gevoel af en als ik het zo lees vertrouw je het niet. Dus gewoon maar even laten zo en kijken of je alsnog mag komen en contant betalen. Zo niet, niet doen. Tenzij er iemand hier reageert met een positieve inbreng over deze verkoper.

Snellebaksteen

Ik werk in Goes en woon in west Brabant. Ik ga hem met plezier voor je ophalen.
En ik kan heel boos kijken als dat nodig blijkt te zijn.
:evil:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

arjen850

Zo, mijn werk zit erop, geen olie lekkage meer, loopt rijdt en schakeld super.

:D

peteRRR

Netjes Arjen,...zal die blij mee zijn,...poestlap er nog over zegt genoeg :eusa_clap:

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

blauweroffel

Het gaat weer ergens op lijken  :eusa_dance: :eusa_dance:

BR