Youri stelt zich voor

Gestart door Youri480, 04-11-2013 21:12:27

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Zou er niet teveel aan doen eerlijk gezegd. Vind het een erg mooie auto zoals hij er hier bij staat.

Edit: Net de rest van de foto's bekeken.
        Setje verse koplampen en nieuwe matten zou wel leuk zijn.

Youri480

Haha, inderdaad ja, de bestuurders mat zie er niet zo heel fris meer uit nee.
Wat vind je er verder van nou je de rest van de foto's ook bekeken hebt?

Youri480

Citaat van: Laguna-S60R op 05-11-2013 20:46:50
Amerikaanse knippers ;)

Idd, usa knippers, heldere koplampen en een blokjes gril.
Maar ik denk dat ik dan eerst nog even moet sparen ::)

Boeijke

Vind het een mooie auto.
Die knippers zitten er al op. Nieuw type heldere lampen op zo'n auto is wel mooi. Blokjes gril houd ik persoonlijk niet van.

En dan eventueel deze velgen. Staan super onder een C70 (foto geleend uit Rene zijn blog)

En voor de rest is het een mooi tijdloos model van zichzelf.

Youri480

Oeh dat is inderdaad wel een heel mooi wiel voor onder een c70, is dat 17 of 18 ich?

Boeijke

Youri480

Zelf vind ik dit een erg mooi wiel voor onder een c70:

Maar die Triton's staan ook wel goed:

Eerst maar morgen eens kijken of het wat is :P

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MiniG

Hee Youri welkom, heb net ook c70 gekocht heerlijke wagen. Wat Boeijke laat zien zijn inderdaad mooie velgen zelf heb ik de velgen er onder die jij hebt alleen dan donker ;)

Verder mooie auto, heel veel plezier

Gijs

Never drive faster then your guardian can fly

Youri480

Ben net ff wezen kijken bij de c70 (of nou ja... ff was anderhalf uur rijden :P )
Op het eerste gezicht ziet hij er goed uit, heb niet echt schade's kunnen ontdekken alleen een paar krasjes op het voor spatbord.
Hij stond er al wel even zij de man, toen hij hem starten sloeg hij meteen aan maar hij liep wel behoorlijk on regelmatig.
Als je gas gaf en het gas weer los liet dan viel hij ook heel ver terug in toeren en dan ging ie weer terug naar boven en beneden, zo bleef dat een beetje schommelen.
Na een stukje gereden te hebben werd dat wel minder. ook branden het motormanagement lampje.
Maar dat was nog niet eerder geweest zij de verkoper.
Ook trok en stuiterde de auto een beetje, dus als ik hem ga kopen moeten eerst die problemen weg zijn anders ga ik opzoek naar een andere.

Nog 2 fototjes:

Citaat van: MiniG op 06-11-2013 13:43:14
Hee Youri welkom, heb net ook c70 gekocht heerlijke wagen. Wat Boeijke laat zien zijn inderdaad mooie velgen zelf heb ik de velgen er onder die jij hebt alleen dan donker ;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=IZM6HOYJ#O3SYBDYY

Verder mooie auto, heel veel plezier

Gijs

De velgen die er nu onder liggen vind ik ook wel mooi staan, vind ze erg goed passen bij de auto.
Jou c70 ziet er ook goed uit zeg ;)

grijzev70tdi

Hoelang staat die auto al stil?

Trillen zal waarschijnlijk door het staan komen, moet opzich wel weg gaan na stuk rijden.

Was de accu leeg toevallig toen je kwam? Door te lage accuspanning krijg je vreemde storingen en moet alles weer beetje inleren. Dat zal wel verklaren waarom het lampje brand en hij onregelmatig liep. Hebben we hier ook regelmatig met auto's die langere tijd stil gestaan hebben.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Youri480

De verkoper zij dat de auto ongeveer een maand stil stond.
Ik had wel het idee dat de start motor wat langzaam rond ging, dus misschien was de accu inderdaad wel bijna leeg.
Er was iig geen accu booster nodig dus heel leeg zal hij niet zijn geweest.

grijzev70tdi

Dan heeft denk ik tijdens het starten een lage accuspanning gehad.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Youri480

Maar kan dat ook het onregelmatig lopen verklaren? Was trouwens alleen stationair bij gewoon rijden en "door rijden" was er niks aan de hand.

Boeijke

Anders rustig verder zoeken Youri.
Staan auto's genoeg. En als je de keuze hebt ga dan voor een 2.3T-5 ipv een 2.5T.