TOCHT! Het tocht in m'n roffel

Gestart door Hiker, 18-11-2013 18:09:43

Vorige topic - Volgende topic

volvobug

Citaat van: Hiker op 18-11-2013 23:26:32
Citaat van: volvobug op 18-11-2013 22:58:00
Heb je de rolhoes open of dicht tijdens het rijden?
Die had ik vandaag dicht...
Hmm, zat te denken dat bij open hoes er wat meer trek naar de ventilatieroosters achterin zou kunnen zijn. Waarschijnlijk niet zo dan.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Hiker

Heb vanmorgen helaas 2 dingen aangepast.... en de rol hoes open en de airco aan.

Conclusie: geen koude handen....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

Hiker

"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

UserID6342

:eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: Heb je zelf goed gezien Haiko dat de sponning helemaal echt helemaal top was ingekit met ruitenkit ?

Hiker

Citaat van: Dirk342 op 19-11-2013 13:43:17
:eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: Heb je zelf goed gezien Haiko dat de sponning helemaal echt helemaal top was ingekit met ruitenkit ?

Nee, omdat ik er niet bij ben geweest, m'n vaste monteur wel en die hebben veel ervarng met deze ruitenmonteur.

Daarbij hoor ik geen gesuis.....

Morgen probeer ik eens het echt warm te stoken in het interieur...