Vragen over opslag en import

Gestart door Nederbelg, 11-11-2013 22:15:10

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: NinaPaul op 13-11-2013 13:42:03
8 november 2002 schrapte de Vlaamse regering het ondergronds parkeerverbod (artikel 5.15.0.5 van het VLAREM).

Geld dat ook voor NL?.
Anders heb je (in NL) ook niks aan die Vlaamse regering.  :eusa_doh:

NinaPaul

NL kent die VN regel al sinds 2001
Alle "nieuwe" generatie tanks/installatie's (80% vulling, afvoer naar buiten, etc.) vallen in dezelfde categorie als een "normale" auto.

NL is natuurlijk braaf en doet dat gelijk ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Nederbelg

Kijk, dat heb ik nou nooit geweten. Zo zie je hoe van die outdated info plakken blijft...

Ik zal er nog eens over nadenken. Ik rij van tijd tot tijd al naar mijn nieuwe werk en dat gaat best, maar om hem helemaal geschikt te maken voor dagelijks gebruik op lange afstand moet er nog het een en ander aan gebeuren - dingen die voor handige jongens als jullie geen issue zijn, maar voor iemand als ik een hele kluif. Ik weet niet zeker of hij het helemaal leuk gaat vinden om plots 40.000 per jaar te rijden na veel rustigere jaren, en vermoed dat dat nog wel wat kwaaltjes aan het licht zou brengen (zoals de gebroken uitlaatcollector van laatst).

Ben me in ieder geval alvast aan het informeren over een cursus autotechniek voor beginners, het lijkt me erg leuk om meer zelf aan de auto te werken :)

Nog bedankt voor de bovenstaande tips en reacties!

Vulk

Citaat van: Ludo op 13-11-2013 19:23:17
8 november 2002 schrapte de Vlaamse regering het ondergronds parkeerverbod (artikel 5.15.0.5 van het VLAREM).

Geld dat ook voor NL?.
Anders heb je (in NL) ook niks aan die Vlaamse regering.  :eusa_doh:

Vlarem is Vlaamse wetgeving. Dat geldt dus enkel in Vlaanderen.

Ludo

Citaat van: Vulk op 14-11-2013 17:53:22
Citaat van: Ludo op 13-11-2013 19:23:17

Geld dat ook voor NL?.
Anders heb je (in NL) ook niks aan die Vlaamse regering.  :eusa_doh:

Vlarem is Vlaamse wetgeving. Dat geldt dus enkel in Vlaanderen.

Ja dat had ik wel door.
Daarom snap ik niet wat de Vlaamse wetgeving hier ter sprake doet, als het om Nederland gaat.

Vulk

Ah, ik lees het nu pas.
Hij woont in Belgiƫ, maar werkt in Nederland.

Gasnippel onder de bumper of achter de benzineklep laten monteren dus.