is dit een goede keus??

Gestart door Evolve, 23-11-2004 15:35:46

Vorige topic - Volgende topic

Frans Harkema

Ja,ja, Marktplaats. Je kunt daar inderdaad koopjes vinden, echter, zie maar eens van je "oude" auto af te komen......... :-\

Supersonic

Auto moet minimaal met een half jaar garantie worden geleverd bij de officiele volvo dealer als de prijs boven de 4500 euro ligt, die zekerheid heb je.
Vraagprijs is te hoog maar dat is wel vaker bij de Volvo dealer, gewoon rustig blijven rondkijken.
Mijn advies voor het kopen van een auto: staar je niet blind op een auto!

8)   8)   8)

Veel succes !         ;)

M a r c

Citaat van: konniekip op 23-11-2004 17:50:10
voor dat geld koop je een T5R

Geen fatsoenlijke hoor. Of misschien eentje uit Duitsland dan.

De Groene is in ieder geval wél een goede garage.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Keesjan

Hallo Evolve,

Mooie auto hoor. De dealer ken ik niet persoonlijk maar wel van verhalen van een ex-collega. Daar is niks mis mee. Ik vind de prijs hoog, maar het is niet voor niets een VRAAGPRIJS. Ik ga altijd meteen in de aanval als ik een auto wil kopen. Dan is er even geen tijd voor valse bescheidenheid en hoffelijkheid. ALS je de auto echt wilt en je bent er zeker van dat het een "goede" is, dan zou ik maar eens een startbod uitbrengen van 6500 euro incl garantie, grote beurt, evt apk. Dan zou ik, als ik in jouw schoenen zou staan misschien maximaal tussen 7000 en 7500 bieden, maar dan moet het ook wel gebeurd zijn. Maar, haast is nooit goed bij de aankoop van een auto. Kijk goed rond, maak ritjes met meerdere auto's en wees brutaal en kom op voor je eigen portemonnee. Die dealer maakt maar vette marges op de volgende klant, niet dan.