Waar ga jij heen op vakantie in 2014?

Gestart door StefanCJ, 20-11-2013 20:24:59

Vorige topic - Volgende topic

elmarconi

Citaat van: hathü op 23-01-2014 21:00:34
Naar Honfleur in France, met de kinderen en kleinkinderen vieren dat mijn vrouw 40 jaar met mij getrouwd is ;). hoe houd ze het vol  :eusa_doh:

Honfleur, honfleur, waar ken ik dat van... Aha!

Citaat van: elmarconi op 19-07-2009 22:50:28
Ter hoogte Rouen stotterde de auto met 285 km op de tankinhoud. 120km/h op de cc, dus ik denk, benzine, en tanken. 1e pomptation lpg kaduuk, dan maar 100 km door naar Le Havre, Honfleur. Tank vol LPG en een 25 liter E95 erbij. Klaar. Maar nooit meer lopen op LPG! Het lijkt op volledig afwezigheid van brandstof, nog geen hikje.

Deze pomp! Mooi dat Streetview!
--
Autogas Inside . . .

BBS

Citaat van: elmarconi op 23-01-2014 22:10:11
Naar Honfleur in France, met de kinderen en kleinkinderen vieren dat mijn vrouw 40 jaar met mij getrouwd is ;). hoe houd ze het vol  :eusa_doh:

Ter hoogte Rouen stotterde de auto met 285 km op de tankinhoud. 120km/h op de cc, dus ik denk, benzine, en tanken. 1e pomptation lpg kaduuk, dan maar 100 km door naar Le Havre, Honfleur. Tank vol LPG en een 25 liter E95 erbij. Klaar. Maar nooit meer lopen op LPG! Het lijkt op volledig afwezigheid van brandstof, nog geen hikje.

Ha! :D Daar ben ik ook verscheidene malen geweest, om te laden in Le Havre ;) Bij dit pompje regelmatig mijn pauze van 45 minuten gemaakt ;D
Volvoloos....

blauweroffel

Citaat van: cornelis-b op 21-01-2014 18:43:02
De plannen zijn een week of vier parapente in de buurt van Bourg St. Maurice Frankrijk.

GAAAAF, bij lac De Serre Poncon en dan St Vincent les Forts: mooi gebied!

Zelf in La Berarde in de Pyreneeen gedaan. Vergeet het nooit weer

BR

elmarconi

Citaat van: BBS op 23-01-2014 22:34:32
Citaat van: elmarconi op 23-01-2014 22:10:11

Ha! :D Daar ben ik ook verscheidene malen geweest, om te laden in Le Havre ;) Bij dit pompje regelmatig mijn pauze van 45 minuten gemaakt ;D

En kijk die brandstofprijzen eens in 2008! http://goo.gl/maps/GRDoQ
LPG was toen nog flink duurder in Frankrijk...
--
Autogas Inside . . .

Marc O.

Binnenkort gaan we een weekje naar Oostenrijk. We willen een dag eerder vertrekken en ergens onderweg overnachten. Iemand nog tips voor een leuk hotel? Bij voorkeur tussen Frankfurt en Stuttgart, of iets daar voorbij.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Dat ziet er inderdaad fraai uit. Freiburg is ietsje uit de koers, maar ik zal eens kijken of ze op onze route iets hebben. Dank voor de tip :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

FrankvdAa

Uiteindelijk niet echt iets geschiktst kunnen vinden in Italië voor het bedrag dat we in ons hoofd hadden, dus nu besloten om maar eens lekker in Nederland te blijven. Aangezien het onze eerste kampeervakantie is, is dat waarschijnlijk ook niet zo'n slecht idee. ;D

Lekker 2 weken Domburg op camping Westhove. :eusa_dance:
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

elianmars

Wat is de mooiste route naar het Gardameer? We willen het niet in één keer rijden (vooral voor de jongens), tot waar rijden en dan overnachten?

LouisXIV

Citaat van: elianmars op 02-02-2014 20:14:55
Wat is de mooiste route naar het Gardameer? We willen het niet in één keer rijden (vooral voor de jongens), tot waar rijden en dan overnachten?
De vraag is hoe lang wil je erover doen? Gewoon met 1 overnachting en s'ochtends aankomen dan is dit hotel erg charmant en leuk. Wij zijn er op weg naar Italië al 3 keer geweest. Ideaal vlak bij de Brenner gelegen.
http://www.booking.com/hotel/at/aldranser-hof.nl.html?aid=311093;label=hotel-75804-at-hycClw0WhWc4F69KyH3YigS28014559404%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=f792abdb85e603e94dc46dab62f0085a;dcid=1;srfid=62f00e63372b1124af7a9cc52beee4baf5378dc5X1

Als je er nog langer over wil doen dan heb je hele mooie N wegen door Duitsland.

elianmars

Citaat van: LouisXIV op 02-02-2014 20:25:25
De vraag is hoe lang wil je erover doen? Gewoon met 1 overnachting en s'ochtends aankomen dan is dit hotel erg charmant en leuk. Wij zijn er op weg naar Italië al 3 keer geweest. Ideaal vlak bij de Brenner gelegen.
LINK

Als je er nog langer over wil doen dan heb je hele mooie N wegen door Duitsland.

Nee, de N wegen hoeft van mij niet. Maar in één keer doorstieren wil ik ook niet.
Ik zal eens kijken naar dat hotel.

Edit: Hotel is volgeboekt op de dag dat wij willen gaan  :eusa_shifty:

LouisXIV

Citaat van: elianmars op 02-02-2014 20:29:06
Citaat van: LouisXIV op 02-02-2014 20:25:25
LINK

Nee, de N wegen hoeft van mij niet. Maar in één keer doorstieren wil ik ook niet.
Ik zal eens kijken naar dat hotel.

Edit: Hotel is volgeboekt op de dag dat wij willen gaan  :eusa_shifty:
hebben wij ook al eens gehad maar je kan ze bellen en ze spreken goed Engels. Overigens als je rond 15:00 uur s' middags aankomt hebben ze meestal nog wel een familiekamer. Kosten ca 90 euro. Wij vertrekken meestal om 0200 s'nachts en stoppen vanaf de ochtend om de 2 uur meestal tussen 14:00 en 15:00 daar alle tijd om heerlijk te ontspannen en s'avonds iets te eten. Het ontbijt is incl en van goede kwaliteit. In de buurt heb je ook vergelijkbare hotels maar deze vinden wij het leukst qua prijs-kwaliteit.

Rene69

Citaat van: Domaso op 21-01-2014 21:28:35
Wederom (voor de derde keer) +/- 3 weken zomervakantie gereserveerd op Natur Camping Langenwald bij Freudenstadt. Kleine camping (zo'n 70 plaatsen) in het Zwarte Woud. Gerund door familie die zeer klantgericht is. Luxe en zeer schoon sanitair. Redelijke prijzen en maar 460 km vanuit Zuid-Limburg.

http://www.camping-langenwald.de/nl/

Dit ziet er leuk uit. Met name de blokhut lijkt me erg leuk. Is deze camping geschikt om er met een grote hond naar toe te gaan?

Domaso

Citaat van: Rene69 op 16-02-2014 10:47:19
Citaat van: Domaso op 21-01-2014 21:28:35
Wederom (voor de derde keer) +/- 3 weken zomervakantie gereserveerd op Natur Camping Langenwald bij Freudenstadt. Kleine camping (zo'n 70 plaatsen) in het Zwarte Woud. Gerund door familie die zeer klantgericht is. Luxe en zeer schoon sanitair. Redelijke prijzen en maar 460 km vanuit Zuid-Limburg.

http://www.camping-langenwald.de/nl/

Dit ziet er leuk uit. Met name de blokhut lijkt me erg leuk. Is deze camping geschikt om er met een grote hond naar toe te gaan?

Natuurlijk, honden zijn toegestaan. Vanaf de camping loop je direct het bos in dus voldoende "uitlaatmogelijkheid". Wil je meer info? Laat maar iets horen.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

R.Bijl

ik heb er 3 voor je...

Hotel neuwirt in sauerlach
Gasthof-schmuck in arget
hotel zur post in rohrdorf, hier ben je alleen een km of 15 van de splitsing brenner / touwer route voorbij en zal je dus een stukkie terug moeten
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

marc-850

Keus voor dit jaar is gevallen op Porec - Kroatië. Hotel is geboekt  :eusa_dance:.
Uiteraard met de T-5R.