Waar ga jij heen op vakantie in 2014?

Gestart door StefanCJ, 20-11-2013 20:24:59

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Citaat van: henry classic v70 op 21-07-2014 15:30:10
Citaat van: rpakuypers op 20-07-2014 23:51:14
Onze vakantie zit er alweer bijna op. Over een paar uur verlaten we weer de boerencamping in Losser en gaan we weer terug naar Friesland. Was leuk en spannend zo'n eerste keer op vakantie met de kinderen en met een caravan ..........

Groet,
Roger

Losser, mooie omgeving daar :eusa_clap:
Kwam daar vroeger vaak (met m'n ouders), langs de Dinkel fietsen naar de grens > toen had je nog grote dikke slagbomen (spannend haha)

Je hebt er in ieder geval wel mooi weer bij gehad Roger  ;)

Absoluut Henry, twee dagen dik boven de 30 in de caravan ................... vanmorgen met stromende regen alles opgebroken en inmiddels staat alles alweer uren op de oprit want het regent nog steeds ;) Wel voor herhaling vatbaar en volgend jaar gaan de fietsen ook mee want dan kan Alexander al wat langere afstanden fietsen.

In ieder geval lekker een dagje Duitsland gedaan en een bezoek aan het spoorwegmuseum in Haaksbergen en dat was voor de kinderen een hele beleving.

Groet,
Roger

petrolhead2.5

Ik heb de roffel en sleurhut na dik 3.700km weer veilig thuis geparkeerd. Naar Oostenrijk (karinthie) geweest en naar Cres/Losinje eiland in kroatie de ouwe trouwe 2.5 10v heeft het heel goed gedaan, regen, storm, hitte en bergpassen, de 5 cilinder heeft geen slag verkeerd geslagen ;D en er lekker wat liters vers LPG sap door gejast, ik zal als ik tijd heb ff wat smakelijke foto posten in m'n blogje eerst maar ff slapen en morgen de zooi opruimen

noors

Leuk allmaal maar ik heb het gewoon omgedraaid
Woon in Noorwegen en ga met vakantie naar Nederland :-)

Driven2Shine

Ik ga aankomende vrijdag weer 17 dagen naar Zuid Frankrijk.
Ditmaal met de V70NN, nu maar hopen dat er niks kapot gaat onderweg zoals afgelopen jaar :D

KXS70

Zow,

Net een weekendje Parijs met de hele club achter de rug. Met de Classic gewoon door de stad gescheurd. Van noord naar zuid, van west naar oost. Ook 's avonds. Lekker gecruised over de Champs Elysee. Hoop blingbling gezien. Familie opgehaald bij het Louvre en vervolgens naar Versailles geknald.

Paar Nederlandse 850's/ V70's, en een hoop andere Volvo's (van Nederlanders!), in de stad en op de autoroute gezien. Ook nog eventjes in 4 verschillende taxi's gezeten. Persoonlijke voorkeur: Skoda Superb Combi, heerlijk die beenruimte achterin.

En ook weer: vol in de remmen en een sterk aangepaste snelheid op de snelwegen, vóór/ en kort na de grens, in Wallonië. Wat een bagger wegdek :eusa_hand: :eusa_hand: daar in België!

Nu snap ik ook waarom we niet met de S80 van broerlief zijn gegaan.

marcelV70R

nu iedereen allang en breed weer terug en aan het werk is,
wordt het voor mij wel eens tijd om op vakantie te gaan,
ik heb de hele zomer doorgewerkt dus ik vind dat ik het verdient heb! ;D
moet nog even een paar weekjes wachten,
maar het is de bedoeling om in de herfstvakantie met de R en de caravan een weekje naar Zweden te gaan.
zal in de buurt van Jönkoping worden en wellicht met de boot Kiel-Göteborg
exacte route moeten we nog bekijken, suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!!

Marcel

Lunadust

Wij hebben em ook nog tegoed.

Het word eerst Zanzibar en dan nog eventjes naar Selous in Tanzania.

Duurt nog even, maar aftellen is ook leuk.  ;D
Techneut, geen dichter.

heutink

;)
nou.......Opa hier,  heeft ook doorgewerkt........maar ja, ik heb ook allemaal collegae met schoolgaande kinderen,
ik ben verreweg de  oudste in ons bedrijf, en heb het merendeel van mijn collegae zelf aangenomen, dus ik wist het van tevoren.
ja, over een paar weken ook vakantie............nou we zien het wel hoor, ik heb nog 6 weken tegoed , dus......
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Sbv

groeten vanaf Gran Canaria dan maar  ;D

heerlijk collega's reeds weer terug van vakantie nu wij lekker op vakantie

coyote1980

Gisteravond teruggekomen van 2 weekjes in hartje Cannes! Heerlijk gehad, lekker door de omgeving getourd, met de trein weggeweest, eindelijk eens in een TGV vervoerd geweest, met bootjes dingen bezocht. Daar knap je weer van op. Even een klein fotoverslagje 8)

Prachtige landschappen...

Tanken tussen Le Muy en Verdon bij een idyllisch ;) tankstationnetje

Richting Fréjus langs de kust.

En bij Chateau de Rouet wijn gehaald. Drie flesjes, de rest van de wijn voor thuis komt gewoon uit de suup ;D
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

henry classic v70

Jij hebt die CY ook al een flinke tijd... mooie omgeving trouwens  :)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

coyote1980

Dank beiden! Ja, de CY heb ik sinds voorjaar 2007 onder mijn hoede, al best wat jaartjes inmiddels. Maar ja, ik rijd er zo lekker in, en een jongere Volvo die eenzelfde gevoel oproept is te prijzig, dus we knorren gewoon lekker door :)

Normaal was het altijd Zweden voor de vakantie, dit jaar in het voorjaar een weekje naar Zweden geweest, en nu twee weekjes Cannes en omgeving, dat is super bevallen en ik prijs mij gelukkig met die luxe situatie :)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

)()()sT

Geweldige foto's 8)
Ik zag ze gisteravond al en zat me nog te bedenken: in 1995 was een auto uit 1976 voor mijn gevoel echt een oude bak, maar zo'n 850 blijft toch best tijdloos :)

Wiel2

Hele mooie foto´s!

Ik heb afgelopen zomer twee korte vakanties gehad: weekend Brussel met vriendin en Ardennen met twee vrienden.
Helaas geen Volvo-vakantiefoto´s, want nog geen Volvo-eigenaar ;)