Waar ga jij heen op vakantie in 2014?

Gestart door StefanCJ, 20-11-2013 20:24:59

Vorige topic - Volgende topic

benjy

Wij gaan/kunnen niet weg wij zitten bijna heel de zomer al vol geboekt met de vakantie opvang voor papegaaien waardoor de baasjes wel op vakantie kunnen.
2 dagen geleden zijn er ook weer 2 gebracht en komen ze 15 dec weer ophalen de baasjes zijn gaan duiken in Indonesië.

elianmars

Citaat van: elianmars op 22-11-2013 01:20:41
Citaat van: elianmars op 20-11-2013 20:44:58
Nog geen flauw idee. We hadden eerst het idee om naar het Gardameer te gaan, maar de prijzen zijn de laatste jaren zo achterlijk gestegen, dat we daar vanaf zien.

Hoogstwaarschijnlijk wordt het oost Europa, aangezien daar nog normale prijzen worden gerekend.

Inmiddels toch weer aan het kijken naar huizen in Denemarken  :eusa_shifty:  ;D

Vreselijke twijfelkonten zijn we  :P

En de twijfelkonterij gaat vrolijk verder......

Na wat zoeken een leuk huis gevonden in Zweden. Route uitgestippeld. Twee dagen Kopenhagen, ruim twee weken het huis in Zweden, drie dagen Stockholm en dan weer via een overnachting in Kopenhagen terug naar huis.

Kopenhagen al geboekt. Reserveringsaanvraag voor het huis in Zweden gedaan (zou volgens de website vrij zijn voor die periode), krijgen we een mail dat het huis toch niet beschikbaar is in die periode  :eusa_doh:

Kopenhagen is kosteloos te annuleren, gelukkig.

Er is een uur geleden opnieuw een reserveringsaanvraag verzonden.
Nu voor een appartement in....... Sirmione, bij het Gardameer :P. Mooi appartement met twee slaapkamers, airco en zwembad gevonden. Kost de helft van een stacaravan op een camping, een paar kilometer verderop.

Nu maar afwachten of dat wel door gaat ;D

StefanCJ

Ach, dingen opzoeken en plannen maken hoort toch bij de voorpret?

elianmars

And Sirmione it is!  :D  :eusa_dance:

Edit: Zojuist de hotelovernachtingen in Kopenhagen geannuleerd. Misschien volgend jaar weer die kant op  :)

marcelV70R

ik plan mijn vakantie niet(meer) zover van te voren
is natuurlijk ook wel makkelijk zonder schoolgaande kids.
ik kijk wanneer ik zin/tijd/en geld er voor over heb en ben dan meestal binnen een paar weken weg.
heb een caravan in Spanje staan, kan ik altijd wel heen als ik wil.

Marcel

hendrik32

Gaan in februari skiën in Kaprun
En in de zomer met de caravan naar Spanje

Hiker

Citeer

in....... Sirmione, bij het Gardameer

Gardameer en omgeving blijft mooi. In '95 met destijds hare majesteit koninklijke luchtmacht daar een half jaar vertoeft in Bardolino.
Mooi tijd!!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Kingfisher

Ik was zo zeker dat het eindelijk weer eens Spanje zou worden, maar nu begint er toch een serieus Zweeds kriebeltje de kop op te steken...... weet het ff niet meer   :eusa_shifty:

en nee, beiden is helaas geen optie  :-\

Arjanestate

Dit jaar voor het eerst op wintersport,  tzal me benieuwen,  heb liever een luie vakantie naar een Canarisch eiland  8)

854 T-5 ROOD 1994

Pakkie

We love holidays en met name de skivakantie dus we gaan nog wel eens weg.....
- in de wk voor Kerst skiën in Oostenrijk - Serfaus
- januari week skiën in Frankrijk - Val Thorens
- maart week skiën ergens in Oostenrijk
- juni drie weken naar Corsica. Echt een aanrader als je daar nooit geweest bent!
- eind aug/begin sept dag of 5/6 Oosterijk/Dolomieten met de cabrio (MX-5)

We hebben het dus nog druk in 2014 :)

henry classic v70

Naar vakantiepark Hengelhoef (Houthalen-Helchteren in België) waar we tijdens de herfstvakantie ook zijn geweest.
Moeders had een klacht gedeponeerd bij de directie van dit park, deze klacht heeft men gehonoreerd.
Voorstel is om ons tijdens de zomervakantie (hoog seizoen) opnieuw een week vakantie aan te bieden, kosteloos uiteraard  :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Czeventig

Over drie weken gaan we 2 weken naar de Canarische eilanden.

Sinds een paar jaar een traditie waar we erg aan gehecht zijn geraakt.
In Nederland in de kou vertrekken en een paar uur later in de zwemkleding over het strand wandelen  :D.

Broabander

In april naar Budapest, misschien nog een weekje NY, weekendje Ibiza en dan in het najaar nog iets. Wij studenten hebben het maar zwaar...
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Hans Duiven

Citaat van: Czeventig op 01-12-2013 22:36:59
Over drie weken gaan we 2 weken naar de Canarische eilanden.

Sinds een paar jaar een traditie waar we erg aan gehecht zijn geraakt.
In Nederland in de kou vertrekken en een paar uur later in de zwemkleding over het strand wandelen  :D.

Doe piloot kvcuijck de groeten, mocht je hem nog ziet in de cockpit.  :D

grijzev70tdi

Zit te denken of ik in Februari mee ga naar Zweden met mijn ouders. De reis vind ik altijd super (ik rijd toch alles :D) maar als ik er eenmaal ben heb ik het met een dag vaak wel gezien...

Weet wel dat ik dan ook nog een keer naar Oslo moet, zusje ophalen van vliegveld.

Grolsch, het klinkt al lekkerder