Waar ga jij heen op vakantie in 2014?

Gestart door StefanCJ, 20-11-2013 20:24:59

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

En ga eens kijken bij de Hooverdam of een andere dam in de buurt waar je rondleidingen kan krijgen, indrukwekkende bouwseltjes.
854 T-5 ROOD 1994

FGG

Zweden, maar volgens mij had ik dat al aangegeven. Alleen geen zin om terug te bladeren.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

heutink

Citaat van: rpakuypers op 31-05-2014 08:12:08
Met de Tabbert naar Twente ........... naar het spoorwegmuseum en lekker fietsen met z'n drieën. De kinderen verheugen zich al enorm  :P

Groet,
Roger

:D
mocht je in de buurt zijn..........de koffie staat klaar
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

FGG

Met de Tabbert naar Twente ........... naar het spoorwegmuseum en lekker fietsen met z'n drieën. De kinderen verheugen zich al enorm  :P

En immer mooie Twente, moet wel een mooie vakantie worden. En genoeg koffie te krijgen. ::)

rpakuypers

Citaat van: heutink op 31-05-2014 11:05:08
Met de Tabbert naar Twente ........... naar het spoorwegmuseum en lekker fietsen met z'n drieën. De kinderen verheugen zich al enorm  :P

Groet,
Roger

8)

Als ik een mooie boerencamping (moeten daar volop zijn dacht ik) gevonden heb met Wifi dan meld ik mij ................

Groet,
Roger

FGG

Citaat van: rpakuypers op 31-05-2014 11:14:10

Groet,
Roger

8)

Als ik een mooie boerencamping (moeten daar volop zijn dacht ik) gevonden heb met Wifi dan meld ik mij ................

Groet,
Roger

Welke plaats heb je voor ogen?

rpakuypers

Citaat van: FGG op 31-05-2014 11:24:11

Groet,
Roger

8)

Groet,
Roger

Ergens rond Haaksbergen of Boekelo ....

Groet,
Roger

FGG

Citaat van: rpakuypers op 31-05-2014 11:50:08
Citaat van: FGG op 31-05-2014 11:24:11

Groet,
Roger

8)

Groet,
Roger

Ergens rond Haaksbergen of Boekelo ....

Groet,
Roger

Denk ook eens aan Oldenzaal, De Lutte, Ootmarsum. Prachtige omgevingen bij de Tankenberg, de Wilmersberg, het Springendal.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

blastaway

Wij gaan toch 2 weken naar de Bourgogne en dan nog een week ergens staan of naar huis en een week ontspannen @home
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Roest

Bij Haaksbergen en Buurse is het erg mooi :)

Dit jaar weer eens met de auto op vakantie.

Over drie weken weg met het tentje, pLannen onbekend, richting het oosten via Oostenrijk, espressoootje in italie?, zwemmen in kroatie? of toch Slovenie? we kijken over drie weken eens op het weerbericht en dan gaaaan  8)

Gezien de v70 / 850 een fantastische vakantieauto is, zijn er hier mensen die daar ook op vernuftige wijze gebruik van maken?
Tijdens mijn "berlingo achtige" zoektocht naar een auto kwam ik op best wel leuke sites terecht als deze;
--> http://www.minicamper.nl/macbox.htm waar je een soort minicamper maakt van een berlingo. Ander optie zijn bijv daktenten.

Ik ben momenteel aan het kijken naar een koelbox op 12v die middels een zonnepaneel opgeladen kan worden. Alle slimmigheidjes ter inspiratie welkom.

StefanCJ

Het begint toch wel te kriebelen dat we dit jaar niet op vakantie gaan. Daarom zit ik nu af en toe te neuzen op vrijuit.nl of ik iets leuk voorbij zie komen. We willen met de auto naar de zon (voorkeur Hongarije), buitenzwembad, fitness in de buurt, mooie omgeving, hotel of camping (geen tent, want met zijn 3en in een klein koeptentje is geen succes ;D). Ben benieuwd of ik wat leuks tegenkom, anders blijven we thuis dit jaar.

Roest

Kijk ook eens op Airbnb.
Mocht je het niet kennen; hier kan je kamers, appartment of een gehele woning huren van de mensen.  Vele malen goedkoper dan een hotel en je krijgt er veel meer voor terug. Vooral Hongarije of Slovenie zal niet al te duur zijn. Ik doe niet anders meer en is me erg goed bevallen. Ook prima te combineren, paar daagjes kamperen, paar daagjes wat meer luxe :)

tackle

Dalmatie...lekker raggen met mijn boot

tackle

Citaat van: Roest op 19-06-2014 11:25:10
Kijk ook eens op Airbnb.
Mocht je het niet kennen; hier kan je kamers, appartment of een gehele woning huren van de mensen.  Vele malen goedkoper dan een hotel en je krijgt er veel meer voor terug. Vooral Hongarije of Slovenie zal niet al te duur zijn. Ik doe niet anders meer en is me erg goed bevallen. Ook prima te combineren, paar daagjes kamperen, paar daagjes wat meer luxe :)
Slovenie niet duur? Lubljana, camping, 40 eutjes per nacht