Gerrit stelt zich voor

Gestart door Da_G, 18-11-2013 22:43:22

Vorige topic - Volgende topic

Da_G

Hallo allemaal,

De naam is Gerrit en sinds een paar weken (wederom) de trotse eigenaar van een V70 II, 2.4, 140pk.
Met amper 280k op de teller, altijd dealer onderhouden en elf jaar oud hoop ik er nog veel prettige kilometers bij te draaien.

Mijn eerste V70 had ik net 16 dagen toen de auto waarnaast hij geparkeerd stond in de brand gestoken werd.
Resultaat: fiscaal total loss. Gelukkig wel beperkt casco verzekerd dus de schade werd door de verzekeringsmaatschappij gedekt.

Bougies en stabilisatorstang rechtsvoor zijn al vervangen. De lambdasensor ook maar het motormanagementlampje blijft branden.
Dus ik denk dat ik binnenkort de eerste vragen wel ga droppen (nadat ik me hier heb ingelezen uiteraard).
Met m'n Dice, Vida en dit forum moet het toch lukken, denk ik.

volvobug

Welkom hier. Maar jouw auto is iets te jong. Hier gaat het vooral om de 850 en eerste serie x70.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Miel850

Doch eenieder is welkom.  :)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

volvobug

Uiteraard. Was ook niet anders bedoeld.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

ricks

Mooie auto! Ik kijk ook al een tijdje naar een v70n als opvolger voor m'n t5 classic. Blijft echter een zoektocht naar een echt goede (zonder dat deze arme student failliet is).

Wat voor een blok ligt er in je auto?

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha