Nieuwjaarsmeeting 2014

Gestart door Chris, 27-11-2013 14:16:56

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Claudia op 17-01-2014 09:01:12
Citaat van: Taranis op 17-01-2014 08:16:18
Ik zal ducttape meenemen.

Met deze temperaturen mag je kinderen toch gewoon in de auto laten zitten, als je een raam op een kiertje zet? :angel:

;D

Ik denk dat we een nog meer gestresste eigenaar van 't Pumpke gaan meemaken :eusa_whistle:... met al die herrie weet hij helemaal niet meer waar hij moet kijken.

Taranis

Irene is bang dat ik mij niet kan gedragen dus die eet jammer genoeg niet mee, tenzij Chris zondagmiddag een whatsappje stuurt dat ik in een goeie bui ben :evil:

Ik heb de reservering net aangepast naar 9 personen + 2 schreeuwapen. Kinderstoel is voorhanden dus dat is geen probleem. Hij zou de ruimte boven voor ons reserveren en er een mooi tafeltje van maken :)

O ja, huilende kinderen gingen in de vrieskast.

maruska

irene gaat gewoon mee, heeft ze lang haar ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Chris

Citaat van: maruska op 17-01-2014 10:52:37
irene gaat gewoon mee, heeft ze lang haar ? ;D

;D

Toevallig laat ze het al een tijdje groeien op mijn aandringen :evil:....

maruska

T-5R

Sbv

Mooi dat we boven kunnen zitten dan hoef ik maar 8 setjes oordoppen mee te nemen als die 2 schreeuwapen een wedstrijd gaan doen wie meeste lawaai kan maken.

StefanCJ

Dat kleine spook wint, zeker weten  ;D

Taranis

Citaat van: Sbv op 17-01-2014 13:01:25
Mooi dat we boven kunnen zitten dan hoef ik maar 8 setjes oordoppen mee te nemen als die 2 schreeuwapen een wedstrijd gaan doen wie meeste lawaai kan maken.

Twee proppen servetten is dan toch voldoende? :angel:

maruska

of de appels van de varkens die op tafel liggen
T-5R

The Volvoboy

Helaas, ik blijf thuis. Even vergeten dat ik komende week toetsweek heb :eusa_shifty: :eusa_doh:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Taranis

:eusa_doh: :P

Volgens mij gaat er vanmiddag geschiedenis geschreven worden: de eerste zonnige nieuwjaarsmeet :eusa_dance:
Hier schijnt t zonnetje in elk geval. Ik stap zo in de auto, tot straks allemaal :D

StefanCJ

Tot straks. Wij zijn er rond 1600 pas denk ik. Casper ligt te pitten nog.

Chris

Zo ik ben er. Nu de rest nog ;D.

Goed weer inderdaad, is ook wel te merken aan de parkeerplaats en de hoeveelheid aanhangers voor boten ;).

UserID6342

Veel plezier allemaal vandaag !

The Demon

Ik wacht, terwijl ik op de verjaardag van mijn schoonzussie zit, op de eerste foto's  ;D

Groet,
The Demon.