Hoe duur is een 850 nu werkelijk?

Gestart door joebar, 18-11-2013 23:29:09

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

en de hobby mag ook nog wel iets kosten.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 29-11-2013 00:20:27
Citaat van: )()()sT op 28-11-2013 20:10:21
Ik bereken het gewoon helemaal niet! :D
Hele dikke eensch !!  Kraam allemaal waar je niet echt vrolijk van word en als de tank leeg is mot je toch weer tanken..... ;D

Idem. Ik ga echt niet bijhouden in een programmaatje wat de T5 me kost. Ik weet dat-ie belachelijk veel geld kost, maar ik doe 'm toch niet weg.

Het genot is onbetaalbaar  8)

)()()sT

Nou ja, het moet allemaal wel betaalbaar blijven, maar in het totaalplaatje zoals ik de auto nu heb met afschrijving (weinig) + LPG + genot vraag ik me af of je, als je een andere auto gaat kopen, zoveel goedkoper uit bent.

StefanCJ

Ik hield/houd alleen het onderhoud bij. Meer voor de onderhoudshistorie dan om alle bedragen die erbij horen. Verbruik/wb/verzekering hou ik niet bij, schrik je alleen maar van  ;D.

mehn

Ik wel, tot op de cent nauwkeurig ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Hiker

Citaat van: mehn op 29-11-2013 12:25:09

Ik wel, tot op de cent nauwkeurig ;)

Want? (Omdat het kan, of om er uiteindelijk iets mee te doen?)
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

de Boeing

Heb voor mijn R (nu 3 jaar in bezit) een paar maand geleden eens de optelsom gemaakt van alles (aanschaf/lpi inbouw/verzekering/tax/ onderhoud/...) en kwam op ongeveer 0.23 euro per km (let wel, Belgische wagen/goedkope?! lpg  :eusa_angel: / ongeveer 30k jaarlijks). Maar dan probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen en zoek ik ook naar gunstige prijzen voor onderdelen...