blower werkt niet naar behoren??

Gestart door ruspek, 06-12-2013 09:30:27

Vorige topic - Volgende topic

GeertM2

Citaat van: GeertM2 op 07-12-2013 18:44:08
Toen mijn aanjager er op vakantie mee op hield, heb ik hem ook weer helemaal tot leven kunnen wekken met een WD40 treatment. Ik heb toen een nieuwe imitatie van 95 euro bij VOMD gekocht, maar nooit ingebouwd omdat mijn wd40 fix het nu alweer ruim 1.5 jaar volhoud. Ik zit eigenlijk te wachten tot hij stuk gaat, maar dat is dus nog niet gelukt .

Ik heb even op die vomd blower gekeken die ik nog heb liggen, daar staat op TIY 40174. Die komt dus uit  taiwan van deze firma: http://www.tiy-motor.com/. De indruk die het ding op mij maakt is niet geweldig, komt goedkoop over en er zitten b.v. geen balanceer klipjes op de rotor... zolang mijn oude draait laat ik hem zitten.  :)
Kleine update: de aanjager is nu dan toch eindelijk dood, bijna twee jaar na de WD40 fix. Heb nu mijn vomd imitatie blower gemonteerd. Doet het uitstekend, maakt misschien iets meer geluid dan de oude, maar hij blaast ook 2 keer zo hard als eerst, dus daar kan het ook in zitten. Op de snelweg hoor je hem nog steeds gewoon niet, dus dat is gewoon prima.