Wat doen we aan 5 jaar volvo 850 club

Gestart door gerrit, 29-11-2004 16:04:45

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

Citaat van: BartT5R op 04-12-2004 10:05:27
Of een weekendje Nurburgring, overnachting in het Dorint met gezamelijk diner, samen karten en over de ring rijden, eventueel in kolonne voor de foto's?

Ben ik zeker voor te vinden ;)

M. Schumacher Kart Center is trouwens vrij dicht bij de Nürburgring, ben er een keertje geweest, erg mooi.

Over de Ring rijden in kolonne lijkt me wel niet erg doenbaar. Beetje in de buurt van elkaar kan wel, maar er moet zeker stevig worden doorgereden op zo'n open dagen.
Als er dan foto's en videos worden gemaakt vanaf sommige kijkplaatsen naast het circuit kan dat wel mooie plaatjes opleveren!

Maar je moet echt goed uitkijken op de Nordschleife hoor...of er gebeuren ongelukken
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

BartT5R

Klopt Jan,
maar misschien kan de clubleiding er voor zorgen dat we bv met zn allen achter elkaar de NS op kunnen en er 10 minuten na ons niet de ring op kan? Dan zijn we toch veilig en kunnen we aan een rustig tempo over de NS.
De vlammers onder ons kunnen nadien toch nog met hoge snelheid opnieuw?

Is maar een voorstel hoor, en bv het Dorint hotel aan start/finish kan je volgens mij indien het geen raceweekend is met een grote groep relatief goedkoop boeken.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

JCviggen

Citaat van: BartT5R op 06-12-2004 09:04:19
Klopt Jan,
maar misschien kan de clubleiding er voor zorgen dat we bv met zn allen achter elkaar de NS op kunnen en er 10 minuten na ons niet de ring op kan? Dan zijn we toch veilig en kunnen we aan een rustig tempo over de NS.

Ik denk niet dat dat mogelijk is, maar ik vind het wél een goed idee om er met de club naartoe te gaan :)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

TTT242

NS wil ik ook wel eens naartoe gaan met club. Rijden? Een verkenningsrondje zou helemaal niet slecht zijn( 5=nog beter). Als je naar de verschillende filmpjes kijkt begin je het parcour al een beetje te herkennen; allé niet de wegligging .... maar de omgeving en het parcour.
Het beste is natuurlijk moest het alleen even Volvo zijn; maar ik denk niet dat je dat voor mekaar kunt krijgen. Ofwel moet je allemaal achter elkaar vertrekken met bvb 50 wagens dan heb je toch vooral Volvo's.. allé; het hoeft niet persé in de NS maar er zou toch een beetje parcour moeten in zijn waar je eens vrij kunt planken... Iets goed eten en een Volvo gerelateerd (bedrijfs) bezoek zou niet slecht zijn....samengevat iets rijden, iets eten en nog wat kennis opdoen.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Pim_V70T5

sneller dan een nieuwe V70R

hansiepansie

Ben er na een lange tijd afwezig te zijn geweest zeker bij.We kunnen het ook gelijk combineren met het kampeerweekend.Genoeg ideen om er het op de alv nog even over te hebben.

Tot dan en alvast fijne feestdagen.
                                                                             Hans.
Ik heb een kwartet eerst een amazone toen een 460 een 850 en nu een s70