Onderdeelnummer radiateur

Gestart door sjarrel2, 04-01-2014 12:28:57

Vorige topic - Volgende topic

sjarrel2

Allen,

Waar kan ik het onderdeelnummer van mijn radiateur vinden? Is dit 'gemonteerd' te zien? Reden is dat ik een MY 99 v70 10v AUT heb, en er volgens VIDA twee types in kunnen zitten:

Deze twee types corresponderen met twee verschillende radiateuren bij Winparts (20% korting by the way tot 11-1-2014).

Iemand een idee?

Gr,
Kees

rogerV701998

Ik heb een 1998 V70 10V automaat en de Volvo dealer heeft mij deze radiateur verkocht:

fpede

De 1e is tot my98

De 2e is vanaf my99

;)

sjarrel2

Dank voor de reacties. Probleem is echter dat ik echt een 'tussenmodel' heb, sommige onderdelen zijn MY '99, en sommige MY '98. Ik heb bijvoorbeeld ook nog het 'oude' blok (hydraulische klepstoters), maar wel een 'nieuw' type dynamo. Ik vrees dus dat hij er eerst onder vandaan moet voordat ik eentje kan bestellen.

Gr,
Kees

TonV70R

Kijk even wat voor aansluiting voor je oliekoeler erop zitten.
heb je die met metalen klemmen is het tot -98, vanaf 99 heb je een andere aansluiting. Onlangs te weet gekomen bij het monteren van een extra oliekoeler
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Rob850turbo

Nieuwe type

Heb je een oliekoeler voor de motor in de radiator?

heb je een pijpje boven op de radiator aan de passagiers kant? (nieuwe type)met een slang naar het expansie tankje

Wat voor expansie tankje heb je(type 850) (oud type radiator)

sjarrel2

Nav Rob's opmerkingen vermoed ik het nieuwe type. Maar just to be sure:

Rob850turbo

Nieuw type , ik zie idd een pijpje boven de bovenste waterslang( wat naar expansie tank gaat!