Park Distance Control

Gestart door @®-, 09-12-2004 12:52:34

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Wie heeft er ervaring met het zelf inbouwen van een Park Distance Control setje achteraf in een achterbumper van een Volvo 854.

waar plaats je de sensoren dan!

Peth©oni

Citaat van: Armin op 09-12-2004 12:52:34
Wie heeft er ervaring met het zelf inbouwen van een Park Distance Control setje achteraf in een achterbumper van een Volvo 854.

Kwa plaating niet, maar er zal ten alle tijde een beschrijving bij zitten om welke afstand de "oogjes" geplaatst moeten worden (ivm bereik) , Lijkt mij niet al te lastig.

ed

Die moeten in de bumper ingebouwd worden. Kreeg laats nog een aanbieding voor zo'n set (origineel). Vond het niet de moeite waard. Als je interesse hebt kan ik gegevens geven.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

@®-

De set heb ik al het zijn mooie sensoren en er zit inderdaad een beschrijving bij wat de afstanden moeten zijn. Maar ik wil het eerst voor de zekerheid weten voor ik 4 wakken in mijn bumper heb en het volvolgens niet past, want ik weet niet wat de afstand is naar de bumperbalk toe.

mehn

Heb je een vaste trekhaak? Dan niet aan beginnen!

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

@®-

Bas850

Citaat van: mehn op 09-12-2004 13:18:46

Heb je een vaste trekhaak? Dan niet aan beginnen!

Ik heb hier al eens wat over gelezen en toen werd er gezegd dat dat geen probleem zou zijn. De afstand tussen sensoren en trekhaak blijft hetzelfde.

Groet bas

Zie ook hier

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=1;action=display;threadid=1918&start=15
"to finish first, you first have to finish"

@®-

ik heb de nieuwe bumpers en de set is van Parktronic