Afscheid

Gestart door knoertS70, 20-12-2013 12:29:13

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: -D©©©L- op 01-12-2013 22:25:15
Citaat van: ***ia*
Je praat wel over een 'mening' maar wat is die mening dan?

**lia*, ik vind je een aandoenlijke puber en ik snap je jeugdige passie.
Oprecht vind ik dat je het verdient om de plaat voor je kop kwijt te raken,
dan merk je ook dat je het voor je eigenwaarde helemaal niet nodig hebt om in elk topic "ik wil ook wat zeggen, al voegt het niets toe" te posten.

maar goed, dat is mijn mening.

Een aandoenlijke puber, soms lief, soms onuitstaanbaar.  Waarschijnlijk was ik op die leeftijd erger  ;D ;D
Zodra ik er bij bedenk dat ie z'n bed nog warm houdt met een teddybeer of pluche konijn, kan ik me er niet eens meer over opwinden.  :)

YoeriR

Citaat van: NinaPaul op 20-12-2013 23:09:57
Ik lees het nu pas.

A. Leeftijd GEEN bepalende factor van verstand of kennis.
Ik kan op dit forum meerdere voorbeelden aanhalen waar de "volwassen persoon" kinderachtiger is dan het "kind".

B. Het "omdat hij iets gedaan heeft ga ik weg" is kinderachtig.

C. "Anderen met mij vinden hem ook vervelend" is een directe aanval (onder de gordel) om iemand publiekelijk in een hoekje te zetten.

D. Respect en omgangsvormen moeten van 2 kanten komen.

Kom maar op met de kritiek ;) ik kan er tegen :P

+ 1 ben het er mee eens.

Kijk als je iemand "irritant" vind negeer je deze persoon, vind ik. Dit forum is m.i. bedoeld om kennis over te dragen en om van elkaar te leren. Niet om elkander af te kraken of wat dan ook (wederom mijn mening). Verder vind ik het een kwestie van leven en laten leven en ga gewoon verder met je leven en focus je op de dingen die je wel leuk vind (klinkt zweverig) dan zal je met een stuk meer plezier op het forum zitten, denk ik. ;)

Verder wil ik mij er niet mee bemoeien. Ik zou het jammer vinden als je van het forum gaat knoert..

850 R

oke jongens ten eerste vind ik het openbaar maken van persoonlijke berichten gewoon moeten kunnen. tenzij er uiteraard persoonlijke informatie word gegeven zoals een kostenplaatje of een geheim. je moet mensen in een pb net zo netjes behandelen als in real life. en als je dat niet kan, moet je ook niet er moeilijk over gaan doen als er ophef over komt.

de leeftijdsban vind ik onzin, ik ben nu 18, maar toen ik op dit forum kwam was ik nog 15 ( vooral voor technische ondersteuning ). als echte volvoenthousiast, vind ik het ook slecht om vanwege een paar persoonlijke aanvaringen ''de 850 toekomst'' weg te jagen.

ik vind het jammer dat john weggaat, maar daarintegen, als ik het ergens naar mijn zin heb, op het internet of in real life, ga ik daar uiteraard ook niet blijven hangen. dus ik respecteer die keuze uiteraard.

en als laatste wil ik nog even zeggen dat ik al dit soort aanvaringen raar vind. ik snap dat via getypte zinnen bepaalde dingen anders over kunnen komen dan bedoeld, maar om ruzie met elkaar te gaan zoeken/voortzetten........ daar is dit forum niet voor, dat houden we maar gewoon in de youtube comment page.
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

BBS

Je moet hem gewoon op de negeer lijst zetten zodat je geen PB's meer van hem ontvangt.
Verder ga ik er geen commentaar op geven, behalve dat ik het jammer zou vinden dat je om deze reden zou vertrekken :eusa_naughty:
Volvoloos....

Hiker

Zullen we er over ophouden en weer verder gaan waar dit GEZELLIGE forum voor bedoeld is........

Ppppppfffffffffffffffff
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

StefanCJ

Bouke

Precies slotje er op en weg sleutel en lekker gezellig doen :eusa_dance:

Hiker

Citaat van: Bouke op 21-12-2013 10:40:02
Precies slotje er op en weg sleutel en lekker gezellig doen :eusa_dance:
+ 1
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

RRRRR_Ramon

Het slotje kan knoert zelf doen en kunnen wij gezellig verder.

Fijne dagen iedereen!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪