Gijsbert-5 project Gold Rush

Gestart door Gijsbert-5, 24-12-2013 14:46:38

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

mee eens, een DOP 855 met licht interieur is wel erg mooi!

Goede punten overzetten van de goude en met de R verder (ook voor toekomstige waarde!)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Gijsbert-5

Citaat van: Martijn_B op 07-01-2014 19:56:29
mee eens, een DOP 855 met licht interieur is wel erg mooi!

Goede punten overzetten van de goude en met de R verder (ook voor toekomstige waarde!)

Jullie hebben me toch aan het denken gezet...gaat lekker zo, haha.

Heb er nog niet eerder zo over nagedacht. Ben behoorlijk in mijn nopjes met de T-5, maar zo'n R is natuurlijk nog ff wat fijner. Nadeel van de T-5 is dat dit kleurtje vrij zeldzaam is en dat ik bijvoorbeeld mijn R-bumper (die ik nog heb liggen) en achterspoiler moet laten spuiten. Ook de motorkap is niet heel fris meer. Dit zijn kosten die ik bij de R niet hoef te maken. Plaatwerk in DOP is makkelijk te vinden. Verder kan ik natuurlijk de goede delen van de T-5 overzetten waardoor de R weer wat frisser wordt. Het lichte interieur icm DOP vind ik ook erg geslaagd dus dat maakt het allemaal niet makkelijker om zo'n auto uit elkaar te halen..
Ik ga alles nog eens op een rijtje zetten, bedankt voor jullie ideeen.

maruska

plus... R verkoopt uiteindelijk beter dan een non T-5R of R is mijn gevoel
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Gijsbert-5

Citaat van: maruska op 07-01-2014 20:34:36
plus... R verkoopt uiteindelijk beter dan een non T-5R of R is mijn gevoel

Ja dat denk ik ook. Nu ik alles op een rijtje aan het zetten ben begint de R toch de voorkeur te krijgen..

)()()sT

Verrek? De R is alweer van het adv.board af. Jammer.

;D ;)

Gijsbert-5

Citaat van: )()()sT op 07-01-2014 21:08:38
Verrek? De R is alweer van het adv.board af. Jammer.

;D ;)

Haha ja voordat ik allerlei vragen krijg terwijl ik hem dan toch niet wegdoe..lijkt me beter zo ;)

hertogjan6

zonde om de t-5 uit elkaar te rossen! van de t-5 ombouwen naar R ! zonde om deze onwijs gave kleur zo maar op zij te schuiven voor een standaard R  ::) die er niet helemaal geweldig uitziet en 4 ton heeft gelopen! IK ZEG: niet doen!
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Sbv

T-5 is 80-iets goud kleur ach...niet zonde op te slopen hoor. Ik heb zelf niets met die kleur. Een dop R is dan toch wel leuker

Duell

Een goude T-5 in combinatie met een licht interieur  :eusa_drool:  moeilijke keuze hoor  ;)

UserID6342

Citaat van: hertogjan6 op 07-01-2014 21:36:10
zonde om de t-5 uit elkaar te rossen! van de t-5 ombouwen naar R ! zonde om deze onwijs gave kleur zo maar op zij te schuiven voor een standaard R  ::) die er niet helemaal geweldig uitziet en 4 ton heeft gelopen! IK ZEG: niet doen!
Ben ik het ook mee eens.  Je hebt nu een mooie, aparte kleur, en de R is er eentje van zovelen.  Zou de R uit elkaar halen, de beste onderdelen in je eigen auto en het restant weg doen cq verkopen.

)()()sT

Als ik zo'n ding in R-schnitt zou zien (met R-bumper, mooi interieur) dan is dat bijna 'specialer' dan een R imo.
Voor ons is een R iets 'speciaals' maar economisch net zo waardeloos als een gewone T-5 ;D ;)

Gijsbert-5

Dinsdag zal de R een compressietest ondergaan om te kijken of het uberhaupt de moeite is om geld in deze auto te gaan stoppen. Ik weet dat het geen garantie is of alles zegt, maar dan weet ik in ieder geval iets meer over het blok.

Miel850

Ik zeg, T-5 houden en eventueel opleuken met de onderdelen uit de R.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Justin-850

R houden en de T5 aan mij verkopen........ :P

Haha, maar ff zonder gekheid! De T5 is natuurlijk mooi, uniek, leuk......maar een R is (de naam zegt het al) een R!!!

Ik wist het wel!

gr. Justin

Gijsbert-5

Citaat van: Justin-850 op 10-01-2014 14:02:52
R houden en de T5 aan mij verkopen........ :P

Haha, maar ff zonder gekheid! De T5 is natuurlijk mooi, uniek, leuk......maar een R is (de naam zegt het al) een R!!!

Ik wist het wel!

gr. Justin

Bieden mag altijd hoor ;)